d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Hjälp Om Skärmsladd > Fick En Sladd Med 3 "uttag"
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 14 2012 03:48am
Quote (berhemuli @ Jun 9 2012 04:35am)
http://www.droidstuff.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/Reseadapter_f__r_4c605f6454ff3.png

Typ en sånhär då.. kostar runt 50-70kr, måste ha en sån till wii'n eftersom jag vann den och den skickades från utomlands..

EN JÄVLIGT GIGANTISK BILD OCKSÅ!!! (caps needed)


disss, har 5 st sådana.

Quote (Intenso8 @ Jun 9 2012 10:31am)
usa kanske :) ?


nej, du såg väl hur uttaget såg ut?

also, som andra har sagt tidigare. Ta med dig sladden till en Elgiga, Mediamarkt, Siba, Clas Ohlsson osvosvosvosv och bara fråga
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Jun 14 2012 09:13am
går på ica och köp en vanlig stickpropp och byt ut, slipper du tjorva med adaprar senare
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 14 2012 10:17am
Quote (kaptenen @ Jun 14 2012 05:13pm)
tja! jag är en prettoelektriker, tjarå!


mmmmmm

Quote (Spetch @ Jun 14 2012 06:19pm)
Du fick en 380 volts kontakt med andra ord?


Lägg aaaaaavvvvvvvvvv hahaha

This post was edited by Charlieone on Jun 14 2012 10:39am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 14 2012 10:19am
Du fick en 380 volts kontakt med andra ord?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll