d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Sugerper PŨ,min Examen > Jajemen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 12:49am
En av få roliga "Jag sitter aspackad på JSP trådar,lol"

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Jun 11 2012 12:34pm
suger per för .45 fg

någon?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 14 2012 09:28am
Quote (GuZ @ 11 Jun 2012 19:34)
suger per för .45 fg

någon?


alltid
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 14 2012 10:19am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 11 2012 08:49am)
En av få roliga "Jag sitter aspackad på JSP trådar,lol"

http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/138/246/tumblr_lltzgnHi5F1qzib3wo1_400.jpg


kan tyvärr inte hålla med
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll