Quote (Litttle_Brother @ 8 Jun 2012 18:39)
kesterhyoerrog
Ska gå ut ikväll tydligen, var ett BRA tag sen sist. huehue.
vad gör ni?!
olivers är nått jag kan rekommendera, dock är det ifrån 25 så väntar och se om du kommer in eller ej
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 19:38)
lol nyburgare
Jag lirar poker och det brukar oftast gå mycket bättre efter ett par öl tbh

man blir lite mer våghalsig, dvs syna mer,risky bluff...
men hört irl ifrån 2 olika proffs att dom brukar håva in en massa deg fredag/lördag p.g.a detta