d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Utgång Ikväll?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 05:32pm
Quote (Litttle_Brother @ 8 Jun 2012 18:39)
kesterhyoerrog

Ska gå ut ikväll tydligen, var ett BRA tag sen sist. huehue.


vad gör ni?!



olivers är nått jag kan rekommendera, dock är det ifrån 25 så väntar och se om du kommer in eller ej
Quote (SCXiao @ 8 Jun 2012 19:38)
lol nyburgare

Jag lirar poker och det brukar oftast gå mycket bättre efter ett par öl tbh :D



man blir lite mer våghalsig, dvs syna mer,risky bluff...

men hört irl ifrån 2 olika proffs att dom brukar håva in en massa deg fredag/lördag p.g.a detta
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 05:37pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 01:32)
olivers är nått jag kan rekommendera, dock är det ifrån 25 så väntar och se om du kommer in eller ej


man blir lite mer våghalsig, dvs syna mer,risky bluff...

men hört irl ifrån 2 olika proffs att dom brukar håva in en massa deg fredag/lördag p.g.a detta


Indeed, jag som inte är proffs håvar in dom största pengarna på fredag/lördag kväll när folk som scxiao har tagit några öl och tror sig spela bättre.. :D
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 05:41pm
Quote (berhemuli @ 8 Jun 2012 23:37)
Indeed, jag som inte är proffs håvar in dom största pengarna på fredag/lördag kväll när folk som scxiao har tagit några öl och tror sig spela bättre.. :D


exakt :)

största vet jag inte då de inte bara är newfags som dricker & spelar, dom med för mkt pengar spelar också fast dom druckit
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 8 2012 05:44pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 01:41)
exakt :)

största vet jag inte då de inte bara är newfags som dricker & spelar, dom med för mkt pengar spelar också fast dom druckit


Menar att när jag lirar cashgame på kvällen/natten fredag, lördag så vinner jag mer snabbare än jag vinner en vanlig kväll jag lirar. Största pengarna blir från turneringar och dom kan då vara när som helst..

fast ja tror vi syftar på samma, men att jag tolkar lite fel. ^^

This post was edited by berhemuli on Jun 8 2012 05:46pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 8 2012 05:47pm
Quote (Intenso8 @ 8 Jun 2012 21:50)
åkte ner till föräldrarna idag :) tog mig 15 timmar bara 116 mil :P

drog man och spela lite bowling här nere. fick 297 (personbästa)  :rolleyes:


Looool tråkigt med 3 poäng ifrån max

Blev att lira Halo hos en polare, inge dumt på 8pers :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 8 2012 07:46pm
TJAAAAAAAAAAAAAA ALLA! TILLBAKA!!!!!!1
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 07:57pm
Quote (Litttle_Brother @ 9 Jun 2012 01:46)
TJAAAAAAAAAAAAAA ALLA! TILLBAKA!!!!!!1



vart vart de? allstars?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 8 2012 08:01pm
Ofc, Studenten - Done!

re fan.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 8 2012 08:01pm
Quote (Nickeee @ 9 Jun 2012 02:01)
Ofc, Studenten - Done!

re fan.



knall nicke? ;)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 8 2012 08:02pm
Quote (Chefen @ 9 Jun 2012 04:01)
knall nicke? ;)


naefan kunde varit värre, men ja.
eller ne, gonatt.

This post was edited by Nickeee on Jun 8 2012 08:02pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll