d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Energidryck Tråden > Jajamen
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 12:54pm
Quote (heavypala @ 7 Jun 2012 20:52)
Har bara testat euroshopper,burn , hastler och monster om jag ska va ärlig

Jag får sticka till maxi eller nåt skit å köpa frank imon då ;)


Jo, jag är energidryckskungen :D Så jag vet vad jag pratar om, de man får tänka på också då är ju att alla tycker olika om smakerna! :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 01:39pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2012 20:54)
Jo, jag är energidryckskungen :D Så jag vet vad jag pratar om, de man får tänka på också då är ju att alla tycker olika om smakerna! :)


Exakt för min går nästan tvärtemot din recension.. Gillar redbulls smak bäst, sen powerking, resten går ner men helst i ett svep så jag slipper smaken.. Franks smakar så jävla äckligt att halva burken blev kvar.. O kom inte med att "du gillar bara redbull bäst pga reklamen o den är störst osv.." där jag bodde liten så var det alltid tattar energidrycker som gällde, hittade knappt redbulls i närbutiken.. Men sen när jag var runt femton o smaka redbull vare godast av dessa.. Nu dricker jag bara dessa när jag börjar bli trött på jobb, eller blandad på krogen.. Ingen radbrytning cuz mobil..

This post was edited by berhemuli on Jun 7 2012 01:41pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 02:16pm
Quote (berhemuli @ 7 Jun 2012 21:39)
Exakt för min går nästan tvärtemot din recension.. Gillar redbulls smak bäst, sen powerking, resten går ner men helst i ett svep så jag slipper smaken.. Franks smakar så jävla äckligt att halva burken blev kvar.. O kom inte med att "du gillar bara redbull bäst pga reklamen o den är störst osv.." där jag bodde liten så var det alltid tattar energidrycker som gällde, hittade knappt redbulls i närbutiken.. Men sen när jag var runt femton o smaka redbull vare godast av dessa.. Nu dricker jag bara dessa när jag börjar bli trött på jobb, eller blandad på krogen.. Ingen radbrytning cuz mobil..


xDd.D:.d.x:D::D

Dock har jag rätt angående red bull o du fel :D Självklart kan man gilla den men den är galet överskattad.

Ett tag sen jag drack Red Bull nu så kan ej säga om jag gillade den eller PK mest, men PK e bra mycket billigare så blir den ändå utav dom 2.

Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Jun 7 2012 02:21pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2012 08:16pm)
xDd.D:.d.x:D::D

Dock har jag rätt angående red bull o du fel :D Självklart kan man gilla den men den är galet överskattad.

Ett tag sen jag drack Red Bull nu så kan ej säga om jag gillade den eller PK mest, men PK e bra mycket billigare så blir den ändå utav dom 2.


desto fler > desto godare ! ;)
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Jun 7 2012 02:25pm
"Energidryck" Stealing dumma småpojkars gold since, sicnce, fuck do i know
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 02:29pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2012 22:16)
xDd.D:.d.x:D::D

Dock har jag rätt angående red bull o du fel :D Självklart kan man gilla den men den är galet överskattad.

Ett tag sen jag drack Red Bull nu så kan ej säga om jag gillade den eller PK mest, men PK e bra mycket billigare så blir den ändå utav dom 2.


Vad har jag fel på, att jag tycker den är godast? Med din logik borde jag tycka mest om den där random tattar drycken, eftersom den var mest hypad i förorten samt mest reklam i ca fem år.. Redbull kosta förövrigt tio kronor där så inte så dyrt sen när det väl kom.. Du vill bara känna dig smart så du bestämmer att om andra tycker olika har dom fel..

Förövrigt kom jag på en till jag gilla hette typ tiger eller nåt, tror det såldes på galnegunnar under gamla goda tiden.

Smakar förövrigt stor skillnad mellan redbull/pk. Dvs jag då.. Nu ska jag ta mig en euroshopper, smakar förjävligt men så helvetes trött och irriterad på allt o alla.
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Jun 7 2012 02:54pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2012 21:16)
xDd.D:.d.x:D::D

Dock har jag rätt angående red bull o du fel :D Självklart kan man gilla den men den är galet överskattad.

Ett tag sen jag drack Red Bull nu så kan ej säga om jag gillade den eller PK mest, men PK e bra mycket billigare så blir den ändå utav dom 2.


på vilket sätt har du rätt angående red bull gentemot berhemuli?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 7 2012 02:54pm
Quote (berhemuli @ 7 Jun 2012 22:29)
Vad har jag fel på, att jag tycker den är godast? Med din logik borde jag tycka mest om den där random tattar drycken, eftersom den var mest hypad i förorten samt mest reklam i ca fem år.. Redbull kosta förövrigt tio kronor där så inte så dyrt sen när det väl kom.. Du vill bara känna dig smart så du bestämmer att om andra tycker olika har dom fel..

Förövrigt kom jag på en till jag gilla hette typ tiger eller nåt, tror det såldes på galnegunnar under gamla goda tiden.

Smakar förövrigt stor skillnad mellan redbull/pk. Dvs jag då.. Nu ska jag ta mig en euroshopper, smakar förjävligt men så helvetes trött och irriterad på allt o alla.


märker de, no offense :D


Also vad jag menade var att Red Bull är galet överskattad, den är så känd så därför köper många den i brist på kunskap/erfarenhet om andra energidrycker, sen är det väl roligt för dig och alla andra om man nu faktiskt gillar den.




Quote (addekladde @ 7 Jun 2012 22:54)
på vilket sätt har du rätt angående red bull gentemot berhemuli?


De jag skrev i posten under din.

Aka ovanför detta.


This post was edited by Litttle_Brother on Jun 7 2012 02:55pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 7 2012 03:11pm
Quote (Litttle_Brother @ 7 Jun 2012 22:54)
märker de, no offense:D


Also vad jag menade var att Red Bull är galet överskattad, den är så känd så därför köper många den i brist på kunskap/erfarenhet om andra energidrycker, sen är det väl roligt för dig och alla andra om man nu faktiskt gillar den.






De jag skrev i posten under din.

Aka ovanför detta.


Dvs man ska köpa typ siemens istället för iphone för att iphone är överhypad? Dvs siemens random billigare är därmed bättre!

Folk dricker väl redbull för att dom gillar smaken? Känner inte till nån som köper det så som du förklarar för att den är hypad.. Då väljer dom burn eller nåt, vilket jag däremot inte tycker om o väljer därmed min redbull oftast, annars blir jag också "piggare" av rb än andra..
Med piggare förstås att jag inte somnar ihop, själva energikicken har försvunnit sen länge..
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jun 7 2012 03:19pm
Quote (Litttle_Brother @ Jun 7 2012 09:54pm)
märker de, no offense:D


Also vad jag menade var att Red Bull är galet överskattad, den är så känd så därför köper många den i brist på kunskap/erfarenhet om andra energidrycker, sen är det väl roligt för dig och alla andra om man nu faktiskt gillar den.






De jag skrev i posten under din.

Aka ovanför detta.


Frank smakar typ bajs.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll