d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Får Man Stream Och Funka?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 07:37pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:36am)
antar din audio bit rate är 140k menar upload på video


43k

orkar inte ens lira längre, hitta 2 vettiga saker på 3.5 timmar lawl

This post was edited by Kerzhakov on Jun 6 2012 07:37pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 07:38pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:37)
43k


vad är din upload speed på internet?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 07:42pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:38am)
vad är din upload speed på internet?


16 mb/s

men 207 mb/s ner



This post was edited by Kerzhakov on Jun 6 2012 07:43pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 07:46pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:42)
16 mb/s

men 207 mb/s ner

http://www.speedtest.net/result/1994479032.png


testa 9 på quality och 5000 på vbv bit rate
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 07:47pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:46am)
testa 9 på quality och 5000 på vbv bit rate


ok lägger upp stream igen och testar
Member
Posts: 12,251
Joined: Jun 18 2006
Gold: 8.00
Jun 6 2012 07:48pm
Hur Får Man Stream Och Funka?



This post was edited by Barr on Jun 6 2012 07:49pm
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 07:49pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:47)
ok lägger upp stream igen och testar


fort skräp :baby:

om du clickar view->resolution->1280x720 HD och testa igen
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 6 2012 07:54pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:49am)
fort skräp  :baby: 

om du clickar view->resolution->1280x720 HD och testa igen


Vad är det som är dåligt om det inte laggar?

kan de vara för jag kör -w ?
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 6 2012 07:55pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:54)
Vad är det som är dåligt om det inte laggar?

kan de vara för jag kör -w ?


kör själv med window mode :z laggfritt men kvaliten är inte den bästa :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll