☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Hur Får Man Stream Och Funka?
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 601
Replies: 28
Track Topic
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#21
Jun 6 2012 07:37pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:36am)
antar din audio bit rate är 140k menar upload på video
43k
orkar inte ens lira längre, hitta 2 vettiga saker på 3.5 timmar lawl
This post was edited by Kerzhakov on Jun 6 2012 07:37pm
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#22
Jun 6 2012 07:38pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:37)
43k
vad är din upload speed på internet?
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#23
Jun 6 2012 07:42pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:38am)
vad är din upload speed på internet?
16 mb/s
men 207 mb/s ner
This post was edited by Kerzhakov on Jun 6 2012 07:43pm
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#24
Jun 6 2012 07:46pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:42)
16 mb/s
men 207 mb/s ner
http://www.speedtest.net/result/1994479032.png
testa 9 på quality och 5000 på vbv bit rate
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#25
Jun 6 2012 07:47pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:46am)
testa 9 på quality och 5000 på vbv bit rate
ok lägger upp stream igen och testar
Barr
Member
Posts: 12,251
Joined: Jun 18 2006
Gold
:
8.00
#26
Jun 6 2012 07:48pm
Hur Får Man Stream Och Funka?
This post was edited by Barr on Jun 6 2012 07:49pm
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#27
Jun 6 2012 07:49pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:47)
ok lägger upp stream igen och testar
fort skräp
om du clickar view->resolution->1280x720 HD och testa igen
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#28
Jun 6 2012 07:54pm
Quote (ddown @ Jun 7 2012 02:49am)
fort skräp :baby:
om du clickar view->resolution->1280x720 HD och testa igen
Vad är det som är dåligt om det inte laggar?
kan de vara för jag kör -w ?
ddown
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold
:
440,075.16
#29
Jun 6 2012 07:55pm
Quote (Kerzhakov @ 7 Jun 2012 03:54)
Vad är det som är dåligt om det inte laggar?
kan de vara för jag kör -w ?
kör själv med window mode :z laggfritt men kvaliten är inte den bästa
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact