d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Fotboll Och Öl Tråden > Japp
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 7 2012 04:13am
Favoritöl: Innis & Gunn - Mariestads Old Ox ( Fan va gooo! ) - Bishops Finger - Husets Ljusa Lager på Monks Café ( Norra Bantorget Stockholm ) - Arboga 5,6%

Fotboll: Hejar absolut inte på något lag men är jag med farsans släkt är man tvungen att vara Bajare så det är väll det då.

~Snigeln
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 7 2012 05:58am
Quote (SCXiao @ 5 Jun 2012 17:11)
Öl: Arton56, Corona, Miller, Slotsguld

Fotboll: Fake and gay, kolla på WWE om du vill ha riktig sport istället för bögfjollor som jagar boll


typ dom, GG
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 7 2012 06:03am
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62944684&f=79 Hahaha så jävla kung är du :D

Finns många goda öl men typ.. Newcastle, Miller, San Miguel, Corona och Heineken.. Kan nämna många fler..

När det kommer till fotboll så är det Djurgården som gäller :)

This post was edited by Exzit89 on Jun 7 2012 06:03am
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jun 7 2012 06:47am
carlsberg, miller, budweiser, staropramen, heineken, corona och norrlands guld är vad jag kör
kan ha missat någon öl

hejjar inte på något speciellt lag, men älskar att kolla på fotboll (weird?)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 7 2012 07:42am
Quote (SCXiao @ Jun 5 2012 04:11pm)
Öl: Arton56, Corona, Miller, Slotsguld

Fotboll: Fake and gay, kolla på WWE om du vill ha riktig sport istället för bögfjollor som jagar boll


Vouch @ sporten
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jun 7 2012 08:03am
NORRLANDS
LAPPIN
ELK
Member
Posts: 33
Joined: Jun 2 2012
Gold: 0.00
Jun 7 2012 08:49am
primator
fotboll suger :D
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 7 2012 09:37am
Uähhhhhh,
Dricker nästan aldrig samma öl.
Mem när jag gör det blir det ofta Torpedo Och Fullers IPA
Chelsea
Född på södermalm men det blev djurgården ändå.
Member
Posts: 12,963
Joined: Jun 22 2009
Gold: 2,033.00
Jun 8 2012 06:36am
Corona och tuborg i ölväg.
Fotboll: GAIS <3

Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll