Quote (Fil @ 5 Jun 2012 14:25)
That's it
Röstar på herr åkesson nästa fucking val

Man kan börja med att kalla honom för honom.
samma här...
grejen med att detta ger ju röster till sd?
inte första och absolut inte det sista dom gör? som att dom vill att vi ska rösta så? FACKET gick in på metall (tror jag dom heter) och höll ett föredrag om sd då det var många som röstade så
så fortsätter vi så här kommer njaguaren och säga åt oss på skarpen

stav-fel of doom! rättar lite

(rage,sry)
This post was edited by Chefen on Jun 5 2012 10:51am