d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fascisten I Mig Fick Precis Liv!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 4 2012 03:48pm
Quote (Charlieone @ 4 Jun 2012 22:40)
man ser ju på bilden att hon älskar kolsvarta dolmar i prutten.

also. artikeln handlar inte om att den är rasistisk utan att den får oss att framstå som hycklare?


Var aldrig tal på rasism utan att Sverige back in the days inte låg och gullade med alla andra länderna utan att vi gick ut i krig och sparkade stjärt runt omkring i Europa som de hemska barbarer vi är! /shocking news.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 5 2012 04:38am
Vilken klantskalle..
Member
Posts: 3,512
Joined: Aug 3 2008
Gold: 0.00
Jun 5 2012 08:00am
Gud vilken... Vad ska man kalla han?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 5 2012 08:25am
That's it

Röstar på herr åkesson nästa fucking val

:angry:

Quote (Skagvardd @ 5 Jun 2012 16:00)
Gud vilken... Vad ska man kalla han?


Man kan börja med att kalla honom för honom.

This post was edited by Fil on Jun 5 2012 08:26am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 5 2012 08:29am
Quote (Skagvardd @ 5 Jun 2012 16:00)
Gud vilken... Vad ska man kalla han?


honom*
Fast det är Elisabeth Horlund som skrivit artikeln
Member
Posts: 5,723
Joined: Jan 11 2007
Gold: 0.00
Jun 5 2012 08:33am
Gissar på att hennes favoritfärg är röd.

Men ärligt talat. Vi får ju inte ens sjunga nationalsången längre, så vi kan ju lika gärna skrota den? Sjunga om Alibaba eller Mohammed eller någon annan joddlande arabjävel. Det skulle nog uppskattas!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jun 5 2012 08:36am
Quote (Litttle_Brother @ 4 Jun 2012 20:19)
Dummaste jag läst på länge.

Så han tror inte andra nationalsånger handlar om "deras storhetstider" och om hur det var på "gamla goda tiden" i deras länder?!


fake edit: Vem skrev denna artikel då?!


dummsta* l2stava
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 5 2012 08:37am
Quote (AsDrake @ 5 Jun 2012 16:36)
dummsta* l2stava


Snygg troll. Jag läste texten två gånger åtminstone.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 5 2012 10:30am
Quote (Fil @ 5 Jun 2012 15:37)
Snygg troll. Jag läste texten två gånger åtminstone.


Ez :lol:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 10:50am
Quote (Fil @ 5 Jun 2012 14:25)
That's it

Röstar på herr åkesson nästa fucking val

:angry:



Man kan börja med att kalla honom för honom.




samma här...


grejen med att detta ger ju röster till sd?

inte första och absolut inte det sista dom gör? som att dom vill att vi ska rösta så? FACKET gick in på metall (tror jag dom heter) och höll ett föredrag om sd då det var många som röstade så

så fortsätter vi så här kommer njaguaren och säga åt oss på skarpen :angry:


stav-fel of doom! rättar lite :D (rage,sry)

This post was edited by Chefen on Jun 5 2012 10:51am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll