Quote (Exzit89 @ 5 Jun 2012 16:37)
Japp, och en stolt support. Du är säkert en jäkla AIK:are

Nu lämnar vi vårt samtalsämne och pratar om negerbollar istället

de är ju som att vara support till den lokala knatte hockeyn?
btw dom har la fått en uterink nu va utan läktare?