d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Bakelse Tråden > Jao
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 5 2012 09:12am
Som bagare kan jag intyga att det är negerboll och inte chokladboll


Quote (pawa @ 5 Jun 2012 17:08)
MENAR DU NEGERBULLE?


Bara i Skåne
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 5 2012 09:12am
Quote (Exzit89 @ 4 Jun 2012 18:45)
Baka? Det är för kärringar. Kunde du inte frågat vilken öl och vilket fotbollslag som vi gillar mest?


xd

så kan man se det....

sen så kan man tycka att fotboll är fjolboll också...
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 5 2012 10:23am
Quote (K1NGEN @ Jun 5 2012 03:12pm)
xd

så kan man se det....

sen så kan man tycka att fotboll är fjolboll också...


Det är bara kärringar som tycker så :D
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 5 2012 10:34am
Quote (Exzit89 @ 5 Jun 2012 18:23)
Det är bara kärringar som tycker så :D


DIF.....nuff said.....

Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 5 2012 10:37am
Quote (K1NGEN @ Jun 5 2012 04:34pm)
DIF.....nuff said.....


Japp, och en stolt support. Du är säkert en jäkla AIK:are :) Nu lämnar vi vårt samtalsämne och pratar om negerbollar istället :)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 5 2012 10:40am
Quote (Exzit89 @ 5 Jun 2012 18:37)
Japp, och en stolt support. Du är säkert en jäkla AIK:are :) Nu lämnar vi vårt samtalsämne och pratar om negerbollar istället :)


Nä.. inte direkt...bara kärringar som leker fanatiska/cheerleaders xd


U c wat i did ther?

This post was edited by K1NGEN on Jun 5 2012 10:42am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 5 2012 10:44am
Quote (Exzit89 @ 5 Jun 2012 16:37)
Japp, och en stolt support. Du är säkert en jäkla AIK:are :) Nu lämnar vi vårt samtalsämne och pratar om negerbollar istället :)



de är ju som att vara support till den lokala knatte hockeyn?

btw dom har la fått en uterink nu va utan läktare?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 5 2012 10:52am
Inge bold/red / 10.

Syrran bakar, jag äter B)
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Jun 5 2012 10:55am
Quote (Litttle_Brother @ Jun 5 2012 04:52pm)
Inge bold/red / 10.

Syrran bakar, jag äter B)


:thumbsup:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2012 10:56am
Quote (Litttle_Brother @ 5 Jun 2012 18:52)
Inge bold/red / 10.

Syrran bakar, jag äter B)


Snygg, vig och bakar, vad har hon inte?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll