☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Studenten Imorn!
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1030
Replies: 39
Track Topic
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#21
Jun 4 2012 04:54pm
Lol, fedt tidigt.
Jag tar studenten den 15:de.
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#22
Jun 4 2012 05:55pm
Quote (SyB_BaM @ 5 Jun 2012 00:54)
Lol, fedt tidigt.
Jag tar studenten den 15:de.
8:de här. heh
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#23
Jun 4 2012 06:42pm
Quote (Nickeee @ 4 Jun 2012 23:55)
8:de här. heh
hur firar ni den i jokkis?
äre flak elelr varsin skoter eller varsin ren & kälke?
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#24
Jun 4 2012 09:47pm
skulle säga att veckorna innan sjävla studenten är dom bästa, eller?
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#25
Jun 5 2012 02:48am
Quote (MartinS @ 5 Jun 2012 05:47)
skulle säga att veckorna innan sjävla studenten är dom bästa, eller?
nja då var det ju fett med prov,
igår hade vi trevligt, vi käkade ute, lirade brännboll , kubb etc, sen grillning på kvällen.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#26
Jun 5 2012 03:32am
Quote (SyB_BaM @ 5 Jun 2012 00:54)
Lol, fedt tidigt.
Jag tar studenten den 15:de.
Quote (Nickeee @ 5 Jun 2012 01:55)
8:de här. heh
:de lol
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,333.17
#27
Jun 5 2012 03:35am
Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 11:32)
:de lol
snoramejde
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#28
Jun 5 2012 03:37am
Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 11:32)
:de lol
the level of serious. yes
Snusen
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold
:
0.90
#29
Jun 5 2012 04:26am
Quote (Nickeee @ Jun 5 2012 08:48am)
nja då var det ju fett med prov,
igår hade vi trevligt, vi käkade ute, lirade brännboll , kubb etc, sen grillning på kvällen.
våra betyg sattes typ 1månad innan, så nej,
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#30
Jun 5 2012 04:29am
Quote (MartinS @ 5 Jun 2012 12:26)
våra betyg sattes typ 1månad innan, så nej,
våra sattes 1 juni, och såklart så är alla prov i slutet, hade 3 prov på torsdagen. he va tyngt.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact