d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Studenten Imorn!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 4 2012 04:54pm
Lol, fedt tidigt.

Jag tar studenten den 15:de. ;)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 4 2012 05:55pm
Quote (SyB_BaM @ 5 Jun 2012 00:54)
Lol, fedt tidigt.

Jag tar studenten den 15:de. ;)


8:de här. heh
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jun 4 2012 06:42pm
Quote (Nickeee @ 4 Jun 2012 23:55)
8:de här. heh



hur firar ni den i jokkis? ;)

äre flak elelr varsin skoter eller varsin ren & kälke? :hug:
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 4 2012 09:47pm
skulle säga att veckorna innan sjävla studenten är dom bästa, eller?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 5 2012 02:48am
Quote (MartinS @ 5 Jun 2012 05:47)
skulle säga att veckorna innan sjävla studenten är dom bästa, eller?


nja då var det ju fett med prov,
igår hade vi trevligt, vi käkade ute, lirade brännboll , kubb etc, sen grillning på kvällen.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 5 2012 03:32am
Quote (SyB_BaM @ 5 Jun 2012 00:54)
Lol, fedt tidigt.

Jag tar studenten den 15:de. ;)


Quote (Nickeee @ 5 Jun 2012 01:55)
8:de här. heh


:de lol
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 5 2012 03:35am
Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 11:32)
:de lol


snoramejde
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 5 2012 03:37am
Quote (snoramej @ 5 Jun 2012 11:32)
:de lol


the level of serious. yes :D
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 5 2012 04:26am
Quote (Nickeee @ Jun 5 2012 08:48am)
nja då var det ju fett med prov,
igår hade vi trevligt, vi käkade ute, lirade brännboll , kubb etc, sen grillning på kvällen.


våra betyg sattes typ 1månad innan, så nej,
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 5 2012 04:29am
Quote (MartinS @ 5 Jun 2012 12:26)
våra betyg sattes typ 1månad innan, så nej,


våra sattes 1 juni, och såklart så är alla prov i slutet, hade 3 prov på torsdagen. he va tyngt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll