d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Kvinnlig Barbarian, Va?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 03:51am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 11:48)
Varför skall jag känna att jag har ett mindervärdeskomplex när det rent allmänt är en fakta att sliddjur är en lägre och nedsatt klass i dagens samhälle?
Att sätta sig ner mer markant som Blizzard har gjort med att skapa en barbarisk hona som inte ens någonsin existerat varken i dåtid eller nutid tyder helt och hållet på hur inkompetenta-hjärntvättade-feminister hela spelet är. Vill man spela en kvinnoroll, jovisst, välj en kvinnlig karaktär men att det ens finns en klass som aldrig någonsin har existerat och att de helt enkelt har gjort den just för att bredda ut och att ge alla karaktärer sliddjurstillstånd är bara absurt.

En barbar ska tänja Diablo i analen, en barbarisk sliddjur ska sitta hemma och sära på benen iväntan på att mannen skall komma hem.
Och att ifrågasätta mitt privata liv tyder helt klart på att du inte är nog i samma nivå som mig för att debattera huruvida detta ämne är rätt eller inte.


Glömde att allt i Diablo har existerat, kommer ihåg när Azmodan härjade på gatorna...jävla vilket kaos det va då!
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 31 2012 03:51am
Hahahahaha brandon mot svenska trolldom och häxkonsts sällskapet.
:-D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
May 31 2012 03:53am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 11:48)
Varför skall jag känna att jag har ett mindervärdeskomplex när det rent allmänt är en fakta att sliddjur är en lägre och nedsatt klass i dagens samhälle?
Att sätta sig ner mer markant som Blizzard har gjort med att skapa en barbarisk hona som inte ens någonsin existerat varken i dåtid eller nutid tyder helt och hållet på hur inkompetenta-hjärntvättade-feminister hela spelet är. Vill man spela en kvinnoroll, jovisst, välj en kvinnlig karaktär men att det ens finns en klass som aldrig någonsin har existerat och att de helt enkelt har gjort den just för att bredda ut och att ge alla karaktärer sliddjurstillstånd är bara absurt.

En barbar ska tänja Diablo i analen, en barbarisk sliddjur ska sitta hemma och sära på benen iväntan på att mannen skall komma hem.


Slog din mamma dig när du var barn, är det där skon klämmer?
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 03:53am
Quote (PlaaD @ May 31 2012 11:51am)
Glömde att allt i Diablo har existerat, kommer ihåg när Azmodan härjade på gatorna...jävla vilket kaos det va då!


Inte heller du är tillräcklig för mig än, men du är även varmt välkommen så smort.
Snacka inte off-topic, du vet själv (om du besitter den hjärnkapacitet för det här ämnet vilket jag tvivlar på) att det är inte det vi diskuterar.

Märks att ingen i det svenska forumet är tillräckligt kompetent för att ställa tal för vad de egentligen är och dess intelligens.
Därmed kommer dessa personliga angrepp, det är en fakta och teoretiskt bevisat utifrån denna tråd att ingen av er är tillämpade för denna diskussion.

Drömma kan man alltid göra köra SCXiao men kompetensen kommer inte därifrån - det kommer med åldern. Varmt välkommen åter inom några år.

This post was edited by Zquidy on May 31 2012 03:56am
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 03:58am
Om det verkligen tyder på att du faktiskt är en kvinna −94 så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna tråd, men detta anser jag personligt som ett obligatoriskt och mycket behövande debatt!
Member
Posts: 683
Joined: Sep 25 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 31 2012 03:59am
Quote (Zquidy @ May 31 2012 11:53am)
Inte heller du är tillräcklig för mig än, men du är även varmt välkommen så smort.
Snacka inte off-topic, du vet själv (om du besitter den hjärnkapacitet för det här ämnet vilket jag tvivlar på) att det är inte det vi diskuterar.

Märks att ingen i det svenska forumet är tillräckligt kompetent för att ställa tal för vad de egentligen är och dess intelligens.
Därmed kommer dessa personliga angrepp, det är en fakta och teoretiskt bevisat utifrån denna tråd att ingen av er är tillämpade för denna diskussion.

Drömma kan man alltid göra köra SCXiao men kompetensen kommer inte därifrån - det kommer med åldern. Varmt välkommen åter inom några år.


piskade/10
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 31 2012 04:01am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 11:53)
Inte heller du är tillräcklig för mig än, men du är även varmt välkommen så smort.
Snacka inte off-topic, du vet själv (om du besitter den hjärnkapacitet för det här ämnet vilket jag tvivlar på) att det är inte det vi diskuterar.

Märks att ingen i det svenska forumet är tillräckligt kompetent för att ställa tal för vad de egentligen är och dess intelligens.
Därmed kommer dessa personliga angrepp, det är en fakta och teoretiskt bevisat utifrån denna tråd att ingen av er är tillämpade för denna diskussion.


Saken är att du jämför ett spel med verkligheten och korrekt historia, det är svårt i mina ögon att få till en seriös rant.
Barbar betyder ju ociviliserad (Person som inte talar grekiska/latin eller något sådant ''mer exakt'').
Det är inget folkslag som heter barbarer.
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 04:04am
Quote (Fagg3 @ May 31 2012 11:50am)
Låt det finnas en kvinnlig barb bara för helvete. Vad gör det dig? Du behöver inte spela den.


Inte diskuterat varför de inte skulle finnas, utan varför de finns.
Member
Posts: 376
Joined: Sep 26 2009
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 31 2012 04:05am
Quote (PlaaD @ May 31 2012 12:01pm)
Saken är att du jämför ett spel med verkligheten och korrekt historia, det är svårt i mina ögon att få till en seriös rant.
Barbar betyder ju ociviliserad (Person som inte talar grekiska/latin eller något sådant ''mer exakt'').
Det är inget folkslag som heter barbarer.


Nu börjar det likna någonting.
Men fortfarande, på den tiden var det även den norm att kvinnor inte skulle gå ut och utgöra någonting och därmed ser jag det osannolikt att det någonsin skulle finnas en kvinnlig barbar.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
May 31 2012 04:07am
Quote (Zquidy @ 31 May 2012 12:05)
Nu börjar det likna någonting.
Men fortfarande, på den tiden var det även den norm att kvinnor inte skulle gå ut och utgöra någonting och därmed ser jag det osannolikt att det någonsin skulle finnas en kvinnlig barbar.


Återigen, varför är du då bara emot kvinnliga barbarer och inte andra kvinnliga klasser?

Du säger emot dig själv så mycket att vi andra inte ens behöver argumentera.



Quote (Clixton @ 31 May 2012 11:59)
piskade/10


Du som är kvinnan i ert förhållande antar jag
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll