Quote (PlaaD @ May 31 2012 11:51am)
Glömde att allt i Diablo har existerat, kommer ihåg när Azmodan härjade på gatorna...jävla vilket kaos det va då!
Inte heller du är tillräcklig för mig än, men du är även varmt välkommen så smort.
Snacka inte off-topic, du vet själv (om du besitter den hjärnkapacitet för det här ämnet vilket jag tvivlar på) att det är inte det vi diskuterar.
Märks att ingen i det svenska forumet är tillräckligt kompetent för att ställa tal för vad de egentligen är och dess intelligens.
Därmed kommer dessa personliga angrepp, det är en fakta och teoretiskt bevisat utifrån denna tråd att ingen av er är tillämpade för denna diskussion.
Drömma kan man alltid göra köra SCXiao men kompetensen kommer inte därifrån - det kommer med åldern. Varmt välkommen åter inom några år.
This post was edited by Zquidy on May 31 2012 03:56am