d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Känns Som Detta är Rätt Fråga > För Det Här Forumet
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 28 2012 05:02am
Quote (Charlieone @ 28 May 2012 09:58)
otroligt lång för vad du ville ha sagt,
Ditt försök till att vara rolig misslyckades återigen.
http://blogg.se/ vsg



menade inte att vara rolig
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
May 28 2012 01:17pm
Quote (Chefen @ May 28 2012 01:02pm)
menade inte att vara rolig


så detta är hur du uttrycker dig i seriösa sammanhang? det var nästan ännu värre.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 28 2012 11:16pm
Quote (Charlieone @ 28 May 2012 19:17)
så detta är hur du uttrycker dig i seriösa sammanhang? det var nästan ännu värre.



min mening med mitt ''dryga'' svar var mer att påpeka hur dryga vissa klarar av att vara

har du inget vettigt svar --> skit i att skriva
orkar du inte läsa-->lämna
vem scrollar ner för att leta upp en tldr version? --> ingen

nu är jag ute efter en skön stol, så kan du inte bidra med något vettigt så skriv inget mer trams, tack på förhand

Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll