Quote (Fil @ May 23 2012 04:21pm)
Ser jag ingen anledning till. Tycker det känns onödigt att lämna ut någon som helst info om den verkliga ägaren till bilen ifråga, eftersom han inte är inblandad.
Tvekar inte på att du säger inte är sant, men har inget emot det heller ^^ du kan ju alltid stryka era namn etc