Quote (Tixon @ 23 May 2012 12:40)
fokuserade inte mig på vapen som första ^^ men jag lär hitta ett bra vapen snart, eftersom jag farmar A2 inferno!11!1one(is true)
Jo, jag är också i a2 inferno.. Kör dock hellre azmodan runs och säljer dom för guld.. Fett värt ya0