d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild På Era D3 Char/chars > Ye
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 22 2012 05:03pm
Quote (c00kie_m0nster @ 22 May 2012 19:54)
http://i1154.photobucket.com/albums/p533/c00kiem0nster84/Screenshot016.jpg
yepp thats me


Sauron much? Skaffa bara en fet mace istället samt gör allt svart
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 22 2012 05:34pm
Quote (Tixon @ 23 May 2012 00:52)
http://i47.tinypic.com/rm428z.jpg


dafuq har du för vapen?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 22 2012 11:22pm
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 01:34)
dafuq har du för vapen?


2 spears med typ 480 dmg + stats och 570 dmg + stats
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 22 2012 11:38pm
Quote (Tixon @ 23 May 2012 07:22)
2 spears med typ 480 dmg + stats och 570 dmg + stats


don8?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 23 2012 12:08am
Quote (n1ghtm4r3 @ 23 May 2012 07:38)
don8?


men de är dåliga ju :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 01:08am
Quote (Tixon @ 23 May 2012 06:22)
2 spears med typ 480 dmg + stats och 570 dmg + stats


wand med 651 dps, get on my levler
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 23 2012 05:40am
Quote (snoramej @ 23 May 2012 09:08)
wand med 651 dps, get on my levler


fokuserade inte mig på vapen som första ^^ men jag lär hitta ett bra vapen snart, eftersom jag farmar A2 inferno!11!1one(is true)

This post was edited by Tixon on May 23 2012 05:40am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 06:59am
Quote (Tixon @ 23 May 2012 12:40)
fokuserade inte mig på vapen som första ^^ men jag lär hitta ett bra vapen snart, eftersom jag farmar A2 inferno!11!1one(is true)


Jo, jag är också i a2 inferno.. Kör dock hellre azmodan runs och säljer dom för guld.. Fett värt ya0
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 23 2012 07:14am
Quote (snoramej @ 23 May 2012 14:59)
Jo, jag är också i a2 inferno.. Kör dock hellre azmodan runs och säljer dom för guld.. Fett värt ya0


jo men kan du farma det ordentligt? tog fan tid innan man fixade det ^^ man dör fortfarande så jävla snabbt dock :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 23 2012 07:23am
Quote (Tixon @ 23 May 2012 14:14)
jo men kan du farma det ordentligt? tog fan tid innan man fixade det ^^ man dör fortfarande så jävla snabbt dock :(


Nog kan jag, men det tar ju tid att döda mobs.. Låååång tid.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll