Quote (berhemuli @ May 23 2012 11:08pm)
Men det är väl självklart att du tror det ^^ Eller som stahre alltid säger: elfsborg joggar hem guldet.. Dock har jag svårt att tro på det ^^ Lag som leder tidigt brukar tappa det.
förstår att folk tror att vi tappar de, men vi har ett har ett starkt lag som funkar bra iår, har sett alla matcher på plats iår och visst vi förlorar mot mff och helsingborg borta,
och dom är dom svåraste borta matcherna och vi losa båda, inte kul, men har sett hur vi lirat boll iår på plats och det ser bra ut, och de är poängen som räknas
inte bara att spela bra fotboll, visst betyder det mycket men utan mål = ingen vinst och de är de som räknas! :)
går inte att skylla på gräset eller vädret eller dommaren, visst är Martin Hanson(HORA) xd ;) en skam som dommare, men skiter jag i !
Vilket lag håller du på då? vilket du borde göra om du är fotbollsintresserad??