d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Elfsborg!!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 22 2012 03:59pm
Quote (berhemuli @ May 22 2012 09:48pm)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RWB-kbBbw8Q&fs=1[/youtube]


avundsjuka bara!

vi tar hem de i år!!

IFE<3
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 22 2012 04:29pm
Quote (Elfsborg @ 22 May 2012 23:59)
avundsjuka bara!

vi tar hem de i år!!

IFE<3


Avundsjuka på ellos? haha det var dagens roligaste skämt. Ni startar bra men kommer tappa det, säger inte att AIK kommer vinna, tror inte på det heller.. tippar på att typ mff springer förbi snart.
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 23 2012 03:55pm
Quote (berhemuli @ May 22 2012 11:29pm)
Avundsjuka på ellos? haha det var dagens roligaste skämt. Ni startar bra men kommer tappa det, säger inte att AIK kommer vinna, tror inte på det heller.. tippar på att typ mff springer förbi snart.


tror på mitt IFE, och har alltid gjort.
hoppas på de bästa!

en andra plats tänker jag inte ens på!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 23 2012 04:08pm
Quote (Elfsborg @ 23 May 2012 23:55)
tror på mitt IFE, och har alltid gjort.
hoppas på de bästa!

en andra plats tänker jag inte ens på!


Men det är väl självklart att du tror det ^^ Eller som stahre alltid säger: elfsborg joggar hem guldet.. Dock har jag svårt att tro på det ^^ Lag som leder tidigt brukar tappa det.
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 23 2012 04:31pm
Quote (berhemuli @ May 23 2012 11:08pm)
Men det är väl självklart att du tror det ^^  Eller som stahre alltid säger: elfsborg joggar hem guldet..  Dock har jag svårt att tro på det ^^ Lag som leder tidigt brukar tappa det.


förstår att folk tror att vi tappar de, men vi har ett har ett starkt lag som funkar bra iår, har sett alla matcher på plats iår och visst vi förlorar mot mff och helsingborg borta,

och dom är dom svåraste borta matcherna och vi losa båda, inte kul, men har sett hur vi lirat boll iår på plats och det ser bra ut, och de är poängen som räknas

inte bara att spela bra fotboll, visst betyder det mycket men utan mål = ingen vinst och de är de som räknas! :)

går inte att skylla på gräset eller vädret eller dommaren, visst är Martin Hanson(HORA) xd ;) en skam som dommare, men skiter jag i !


Vilket lag håller du på då? vilket du borde göra om du är fotbollsintresserad??
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 23 2012 04:51pm
Quote (Elfsborg @ 24 May 2012 00:31)
förstår att folk tror att vi tappar de, men vi har ett har ett starkt lag som funkar bra iår, har sett alla matcher på plats iår och visst vi förlorar mot mff och helsingborg borta,

och dom är dom svåraste borta matcherna och vi losa båda, inte kul, men har sett hur vi lirat boll iår på plats och det ser bra ut, och de är poängen som räknas

inte bara att spela bra fotboll, visst betyder det mycket men utan mål = ingen vinst och de är de som räknas! :)

går inte att skylla på gräset eller vädret eller dommaren, visst är Martin Hanson(HORA) xd ;) en skam som dommare, men skiter jag i !


Vilket lag håller du på då? vilket du borde göra om du är fotbollsintresserad??


Mjo men av erfarenhet håller det aldrig, varken för mitt lag eller annat, toppen lär ni garanterat va på, ta nån europaplats osv. Tippar dock att tattarlaget mff tar hem skiten..
Är själv AIKare.. är nöjd om vi hamnar top 3.. dock med den spel vi har nu (bara bra defensivt) lär inget guld ens vara nära, iofs 09 gick det bra till slut ^^
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 28 2012 11:29am
IFE <3
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
May 28 2012 02:11pm
öster vinner allt
Member
Posts: 27
Joined: Mar 5 2012
Gold: 0.21
May 29 2012 04:54pm
IFE <3
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 29 2012 05:23pm
Tacka vet jag GMFF.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll