Quote (Yla123 @ May 22 2012 03:35pm)
mja det är ju sant.. Dock tror jag att man saknar den i sina yngre år, då man även saknade integritet och skulle vara så häftig som möjligt för att inte bli utebliven ur gänget, hehe.
jo jag har oxå slutat snusa efter 4år.......och nu ska min polare bevisa att han kan sluta röka...men han kommer med massa undanflykter hela tiden.
så ville höra om någon här inne har slutat röka