d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skall Köpa En Ny Mobiltelefon > Vad Rekommenderar Ni?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,925
Joined: Oct 4 2005
Gold: 533.00
May 23 2012 05:39am
Quote (Charlieone @ 23 May 2012 12:56)
tog du det äru brännnnnnndddddddddddddddddddddd

Man är en idiot om man nappar på ett erbjudande från en telefonförsäljare :) Är man intresserad av att köpa något så lägger man ner tid själv för att leta upp det man vill ha...
Jag hatar telefonförsäljare så jävla mycket!!

Quote (ankiie @ 21 May 2012 15:47)
skulle rekommendera att du kikar på swedroids hemsida innan du köper någon mobil.

Hemsidan var riktigt grym, tackar :)

Jag ser att det är väldigt blandade åsikter om smartphones. Har hört att Samsung galaxy S2 är en grym telefon, förväntningarna är ju att S3 ska leverera också. However så är s2 och s3 stora som hus (en kompis har en s2) det kan inte vara smidigt någonstans att bära runt på en sån??
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 23 2012 06:45am
Quote (Charlieone @ May 23 2012 10:56am)
tog du det äru brännnnnnndddddddddddddddddddddd


nej tog det inte heller. Kommer ju kosta mig iaf 4-5k för att kunna ta "bra" bilder om jag ska ha en smarthphone.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 09:36am
Quote (PlumPlum @ 23 May 2012 13:39)
Man är en idiot om man nappar på ett erbjudande från en telefonförsäljare :) Är man intresserad av att köpa något så lägger man ner tid själv för att leta upp det man vill ha... 
Jag hatar telefonförsäljare så jävla mycket!!


Hemsidan var riktigt grym, tackar :)

Jag ser att det är väldigt blandade åsikter om smartphones. Har hört att Samsung galaxy S2 är en grym telefon, förväntningarna är ju att S3 ska leverera också. However så är s2 och s3 stora som hus (en kompis har en s2) det kan inte vara smidigt någonstans att bära runt på en sån??


Har s2 själv. Den får plats i fickan utan krusiduller, dessutom är den tunn och väger inte mycket. Har man fruktansvärt tajta jeans är det en annan femma.. Men vi är ju inte tjejer så det vore ju bara tokigt, fniss!'
Jag som fotograferar mycket uppskattar den skarpa och stora skärmen enormt!

This post was edited by Fil on May 23 2012 09:37am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 23 2012 10:32am
Quote (Fil @ 23 May 2012 17:36)
Har s2 själv. Den får plats i fickan utan krusiduller, dessutom är den tunn och väger inte mycket. Har man fruktansvärt tajta jeans är det en annan femma.. Men vi är ju inte tjejer så det vore ju bara tokigt, fniss!'
Jag som fotograferar mycket uppskattar den skarpa och stora skärmen enormt!


S2 är finfin :)

Men nog rymms den även fast man har supertajta jeans. Den är ju inte ens 1 cm tjock, dock med mindre/tajtare byxor/fickor så blir den svårare att ta upp ur fickan varje gång du ska ha den, men så är det ju med varje mobil också.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 23 2012 10:38am
min lista går

1. Windows phone
2. Android
3. Apple


tipsar att vänta på samsung galaxy s3 ifall du är sugen på snabbaste på marknaden ;)

Annars Nokia Lumia 800 ;)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 10:57am
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 18:38)
min lista går

1. Windows phone
2. Android
3. Apple


tipsar att vänta på samsung galaxy s3 ifall du är sugen på snabbaste på marknaden ;)

Annars Nokia Lumia 800 ;)


Windows phone hade nog varit nice om det funnits en plattform med appar. Tills dess är det ett icke-alternativ.
Gillar dock deras gränssnitt enormt! Med fler utvecklade appar så kan jag tänka mig en nokia tills dess
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 23 2012 11:03am
Quote (Fil @ 23 May 2012 18:57)
Windows phone hade nog varit nice om det funnits en plattform med appar. Tills dess är det ett icke-alternativ.
Gillar dock deras gränssnitt enormt! Med fler utvecklade appar så kan jag tänka mig en nokia tills dess


hur menar du plattform med appar?
Jag chillar på en nokia och jag är nöjd med deras utbud av appar :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 11:07am
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 19:03)
hur menar du plattform med appar?
Jag chillar på en nokia och jag är nöjd med deras utbud av appar :)


Menar att utbudet är dåligt.

Är du nöjd så.. Jag kankse bara är ouppdaterad :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll