Quote (Yla123 @ 20 May 2012 17:12)
Spam=köttkonserv
Klassiker.
Quote (CoMpLiCaTeD @ 20 May 2012 18:24)
Jag tror nog att både jag och kanta kan skapa en egen tråd, det behövs inte göras av någon född -93 som varken är torr bakom öronen eller har hår på bröstet. Tror du att du är någon slags lirare eller med ditt hawaii 07 acc och 40k fg?
Vet inte vad åldern har att göra med att han gjorde en tråd åt er.
Eran diskussion är både dum och barnslig, vi vet att han är en idiot som troligen ljuger om det mesta, vi bryr oss bara inte så mycket.
Snacka med snubben själv, i PM, på telefon, face-to-face eller genom telepati, spamma inte sönder trådar som är gjorda för helt andra ändamål.
Tack.