d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gratulera Finnarna För Fjärdeplatsen I Vm > Link Inside
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 21 2012 02:49am
Quote (berhemuli @ 21 May 2012 06:42)
Hörrudu, han har alltid när han bott i Sverige haft ett jobb och fortfarande har.. och nej ingen svartjobb.


Men.. Svartjobb är bara för negrer! :ph34r:


























































ucwutididthere?
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 21 2012 10:58am
Quote (berhemuli @ 21 May 2012 07:42)
Hörrudu, han har  alltid när han bott i Sverige haft ett jobb och fortfarande har.. och nej ingen svartjobb.



i fablernas värld....

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 21 2012 11:19am
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 18:58)
i fablernas värld....


wat..
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 21 2012 01:57pm
Quote (berhemuli @ 21 May 2012 19:19)
wat..



alla svenskar förstår så what is the problem?

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 21 2012 03:09pm
Quote (xpd-trader @ 21 May 2012 21:57)
alla svenskar förstår så what is the problem?


wat..
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll