☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Jag Vill Spela D3
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 662
Replies: 23
Track Topic
Brasken
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold
:
2.16
#21
May 20 2012 07:34am
Quote (Nickeee @ 20 May 2012 15:32)
det är samma som betan. till skeleton kingen.
aha, bjöös
aja får lvl'a som fan på han då tills man har råd å köpat
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#22
May 20 2012 07:42am
Quote (Brasken @ 20 May 2012 14:34)
aha, bjöös
aja får lvl'a som fan på han då tills man har råd å köpat
Hörde precis från en som spelade guess pass att den karaktären inte sparas när du skaffar originalet :/ Känns ovärt!
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#23
May 20 2012 07:46am
Quote (Makta @ May 20 2012 02:42pm)
Hörde precis från en som spelade guess pass att den karaktären inte sparas när du skaffar originalet :/ Känns ovärt!
Mula över allt annat = gg
Tror förövrigt max lvl fortf är 13, samma som i betan
Brasken
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold
:
2.16
#24
May 20 2012 07:58am
Quote (Makta @ 20 May 2012 15:42)
Hörde precis från en som spelade guess pass att den karaktären inte sparas när du skaffar originalet :/ Känns ovärt!
gör inget, gjorde nytt acc för guest bara, så får man mula när man köper det riktigt sen
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact