d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Vill Spela D3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 20 2012 07:34am
Quote (Nickeee @ 20 May 2012 15:32)
det är samma som betan. till skeleton kingen.


aha, bjöös :P aja får lvl'a som fan på han då tills man har råd å köpat :p
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 20 2012 07:42am
Quote (Brasken @ 20 May 2012 14:34)
aha, bjöös :P aja får lvl'a som fan på han då tills man har råd å köpat :p


Hörde precis från en som spelade guess pass att den karaktären inte sparas när du skaffar originalet :/ Känns ovärt!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 20 2012 07:46am
Quote (Makta @ May 20 2012 02:42pm)
Hörde precis från en som spelade guess pass att den karaktären inte sparas när du skaffar originalet :/ Känns ovärt!


Mula över allt annat = gg

Tror förövrigt max lvl fortf är 13, samma som i betan
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 20 2012 07:58am
Quote (Makta @ 20 May 2012 15:42)
Hörde precis från en som spelade guess pass att den karaktären inte sparas när du skaffar originalet :/ Känns ovärt!


gör inget, gjorde nytt acc för guest bara, så får man mula när man köper det riktigt sen
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll