d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Korrupta Poliser
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 18 2012 08:15pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 02:37)
Mail till Marsta.nu
Kommer detta på sidan kommer jag dela ut min årsinkomst till alla på svenska forumet.


En del vakter i Märsta som jobbar eller hjälper till vid Kung Carl bryter mot 8 st lagar för Ordningsvakter.
Som gäller för uniform t.ex.
Samt 3 lagar gällande utbildning samt övervåld.
Fast byten av vakter har gjorts är det fortfarande lagar som bryts


<3


najs, skulle sitta fint med 20 spenn
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 08:50pm
om det nu säger skulle råka stämma så skulle jag vända mig till aftonbladet

*hur nonchalant polisen är då du ringde
*hur dom hanterade saken

bara dom 2 sakerna kommer göra att dom skriver om det... dock brukar inte media vilja skriva saker och ting som har med mördhyade att göra

men de är väl bara ta kontakt med nån skvallerkärring och maila hela historian


tvekar dock inte på att 90% av din historia är kvalificerat skitsnack haha
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
May 19 2012 12:23am
Slå dom i bigen :wacko:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 01:52am
Quote (Chefen @ May 19 2012 03:50am)
om det nu säger skulle råka stämma så skulle jag vända mig till aftonbladet

*hur nonchalant polisen är då du ringde
*hur dom hanterade saken

bara dom 2 sakerna kommer göra att dom skriver om det... dock brukar inte media vilja skriva saker och ting som har med mördhyade att göra

men de är väl bara ta kontakt med nån skvallerkärring och maila hela historian


tvekar dock inte på att 90% av din historia är kvalificerat skitsnack haha


Jag förstår inte varför du tror att detta är skitsnack?
Bor du i luleå?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 02:19am
det är i märsta maffian håller hus haha
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 02:27am
Haha självklart! Syrianska bröderna ta över "yao"

Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 19 2012 02:30am

man mopsar inte med vakter/poliser om man är av utländsk härkomst


det vet väl alla?

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 19 2012 03:14am
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 02:50)
Idag var det fd poliser som var vakter som var tvunga att använda deras polis uniform förrutom att det stod "Ordningsvakt" på ryggen


Sen när får poliser behålla sina uniformer efter de avslutat sin anställning?

Ring Aftonhoran och/eller Martin Scorsese, kan bli ett sjukt bra manus det här, uppföljare till Goodfellas?

Riktigt tråkigt om det verkligen är sant det du skriver men försök få tag i fler personer som vart med om liknande på denna krog, hetsa sedan tillsammans mot media tills de skriver om det.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 19 2012 06:52am
Quote (xpd-trader @ 19 May 2012 10:30)
man mopsar inte med vakter/poliser om man är av utländsk härkomst


det vet väl alla?

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/monk3yrally.gif


this :P

Quote (Chefen @ 19 May 2012 04:50)
om det nu säger skulle råka stämma så skulle jag vända mig till aftonbladet

*hur nonchalant polisen är då du ringde
*hur dom hanterade saken

bara dom 2 sakerna kommer göra att dom skriver om det... dock brukar inte media vilja skriva saker och ting som har med mördhyade att göra

men de är väl bara ta kontakt med nån skvallerkärring och maila hela historian


tvekar dock inte på att 90% av din historia är kvalificerat skitsnack haha


och detta
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,344.57
May 19 2012 07:06am
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 10:27)
Haha självklart! Syrianska bröderna ta över "yao"

http://www.youtube.com/watch?v=dlAdIjuwzvI


Haha jävla töntar
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll