Quote (PlaaD @ 17 May 2012 14:37)
Tro det eller ej men detta är sjukt god respons på Swesub, du ska se hur många nya användares trådar ser ut.
This is really true.
Aldrig brunnat med en java själv så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Dock på den tiden jag spela så såg jag ingen java som hade problem med ett brun. Gjorde ju fan bruns solo med min fbes pvp sorca....