d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bot Och Baal > Varför?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 08:25am
Vad mogna ni är grabbar. Medalj till er.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 17 2012 08:37am
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 16:25)
Vad mogna ni är grabbar. Medalj till er.


Tro det eller ej men detta är sjukt god respons på Swesub, du ska se hur många nya användares trådar ser ut.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 17 2012 09:10am
Quote (orvars @ 17 May 2012 16:15)
håller bara med om att byta storm till phoenix, tycker inte om spirit på java ^^


Vad ska han med Phoenix till? Kineser kan använda manapots

Spirit >>
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 17 2012 09:11am
kör d2bs med koltons scripts, bästa boten atm.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 17 2012 09:16am
Quote (PlaaD @ 17 May 2012 14:37)
Tro det eller ej men detta är sjukt god respons på Swesub, du ska se hur många nya användares trådar ser ut.


This is really true.

Aldrig brunnat med en java själv så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Dock på den tiden jag spela så såg jag ingen java som hade problem med ett brun. Gjorde ju fan bruns solo med min fbes pvp sorca....
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 17 2012 09:16am
Quote (orvars @ 17 May 2012 16:22)
så det finns bara 1 build som man enbart kan bota med? K


vad babblar du om nu då <_<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 17 2012 12:54pm
Quote (PlaaD @ May 17 2012 03:37pm)
Tro det eller ej men detta är sjukt god respons på Swesub, du ska se hur många nya användares trådar ser ut.


Exakt haha

Det slutar alltid med att OP blir sjukt grinig och aldrig visar sig här igen
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 17 2012 12:56pm
Du har keffa resists bro
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 17 2012 02:09pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 May 2012 20:54)
Exakt haha

Det slutar alltid med att OP blir sjukt grinig och aldrig visar sig här igen


Swesub är en ond och främmande plats för nya människor... om de inte don8'ar eller är fräscha brudar dvs ;)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 17 2012 02:16pm
Max block? negativt res? Fel statat?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll