d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blogg! > 2012
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 17 2012 09:18am
Du är ju bara en liten pojke med tatueringar ?
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 17 2012 11:44am
Quote (eviilution @ May 17 2012 05:18pm)
Du är ju bara en liten pojke med tatueringar ?


Jag kan inte ge något förnuftigt svar på detta. Du kanske gillar äldre pojkar?
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 17 2012 01:05pm
Quote (FredrikSnortare @ 17 May 2012 19:44)
Jag kan inte ge något förnuftigt svar på detta. Du kanske gillar äldre pojkar?


tror inte du förstog vad han menade
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 19 2012 09:27am
Quote (Jewhannes @ May 17 2012 09:05pm)
tror inte du förstog vad han menade


tell me gurl
Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 20 2012 11:51am
Vad tycks om min gräsmustasch då?
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
May 22 2012 03:22pm
Quote (FredrikSnortare @ 20 May 2012 19:51)
Vad tycks om min gräsmustasch då?


mkt fin
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
May 22 2012 04:18pm
Quote (FredrikSnortare @ 20 May 2012 18:51)
Vad tycks om min gräsmustasch då?


gräslig
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
May 22 2012 04:31pm
Quote (AsDrake @ 23 May 2012 00:18)
gräslig


Member
Posts: 253
Joined: Jul 6 2009
Gold: 0.00
May 26 2012 01:42am
Quote (Errorz @ May 23 2012 12:31am)
http://i756.photobucket.com/albums/xx205/DashKrimson/badum-tish.jpg


hahahahahaha
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll