Quote (SpAz. @ 16 May 2012 16:00)
dela på 8-pins? det finns en sladd till som kanske medföljde grafikkortet, vet ej då jag öppnat alla kartonger o blandat ihop delar. Iaf så e den "tre-eggad", och på ena sidan e det en 8-pin som ej går o dela, och från denna skjuter det ut två korta 6-pinnare (ena verkar vara 5-pin t.o.m. då det inte är en pin i alla sex hålet utan bara av fem). Prövat med denna nu också och då satt i (6+) (2) 8-pinnarna i varje, dvs båda har (2)-delarna hängandes fritt. Men fortf "no signal detected" :/
Eller vad menar du med att dela på 8-pins till grafiken?!
Och dvi-till hdmi vad menar du i detalj (har omförvandlingssladdar här hemma ju kanske går) eller hmm? Hdmi i bildskärmen eller grafikkortet och dvi i vilken, isåfall?
ja har du hdmi i skärmen kör du ju hdmi-hdmi

annars vga/dvi i skräm sen omvandlare till hdmi

? kan oxxå vara så att ditt agg inte är kraftfullt nog
This post was edited by Intenso8 on May 16 2012 09:35am