d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skriv Era Battletags! ( Diablo 3 ) > Japp, Kan Vara Kul
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 16 2012 06:07pm
Act 2normal lvl 16 ^^

Pisstråkigt att jag inte kan adda någon till friends...
Aja, natti ^^
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 16 2012 06:13pm
Quote (Mikob @ 17 May 2012 02:07)
Act 2normal lvl 16 ^^

Pisstråkigt att jag inte kan adda någon till friends...
Aja, natti ^^


Tryck på O sen add friends.
Likadant som i WoW :(
Jag vill ha /f a !

E: Eller vet du hur man gör och det bara buggar? :P

This post was edited by PlaaD on May 16 2012 06:13pm
Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 16 2012 06:14pm
Quote (Ekaan @ 17 May 2012 01:33)
act 3 norm here bro


Jag med, fast har date med sängen nu.. :(
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 16 2012 06:17pm
Quote (PlaaD @ May 17 2012 01:13am)
Tryck på O sen add friends.
Likadant som i WoW :(
Jag vill ha /f a !

E: Eller vet du hur man gör och det bara buggar? :P


:lol:

Requests skickas inte obv, buggar som aldrig förr.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 16 2012 06:17pm
Quote (Mikob @ 17 May 2012 01:07)
Act 2normal lvl 16 ^^

Pisstråkigt att jag inte kan adda någon till friends...
Aja, natti ^^


varför inte? =P

du kanske har gjort samma misstag som jag genom att gjort i america? =D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 16 2012 06:18pm
Quote (Ekaan @ May 17 2012 01:17am)
varför inte? =P

du kanske har gjort samma misstag som jag genom att gjort i america? =D


WOW.
Då skjuter jag mig.

Ska kika imorgon.
Member
Posts: 27,565
Joined: Feb 14 2010
Gold: 38,945.00
May 16 2012 08:22pm
Paratus#2836

Monk Female lvl 51

Befann min precis på diablo kill när servern går ner woop woop !
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 16 2012 08:31pm
Quote (ParatuS @ May 17 2012 03:22am)
Paratus#2836

Monk Female lvl 51

Befann min precis på diablo kill när servern går ner woop woop !


Hehe, jag och min kusin tog PRECIS en WP 10 sekunder innan Servern gick ner :D
Member
Posts: 8,154
Joined: Nov 26 2006
Gold: 3.57
May 16 2012 08:42pm
Fienden#2844

vet nu hur lång tid maintence tar? hur lång tid tog det igår? :)
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 16 2012 09:03pm
vandraren#2786
Go Back To Svenska Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll