Quote (Mikob @ 17 May 2012 02:07)
Act 2normal lvl 16 ^^
Pisstråkigt att jag inte kan adda någon till friends...
Aja, natti ^^
Tryck på O sen add friends.
Likadant som i WoW

Jag vill ha /f a !
E: Eller vet du hur man gör och det bara buggar?
This post was edited by PlaaD on May 16 2012 06:13pm