d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 - Släppt 15:e Maj > Riktiga Officiella Tråden.
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 12:35pm
Quote (umade @ May 14 2012 06:53pm)
Oliwer, jag vet hur du åtgärdar dött modem pga tankning genom blizzards downloaders och grejer


LETS OSS FIXA :MELLOW:


Var inne på Gamestop och frågade om dom hade fått in Diablo 3.. (var f.ö en tjej, 5/10, snygg kropp, helt ok ansikte)

"Ja de har vi, vill du förhandsboka?"
-Nä, vill bara ha en fysisk kopia med CD om de finns
"Ja vi har några över, om du vill förhandsboka, vi får inte sälja förrän imorgon"
-Nä bara om jag kan få det i handen idag, har redan en digital kopia hemma
"Ja tyvärr.. Isåfall får du förhandsboka!"
-Men du får 800kr i handen om jag får köpa ett nu?
"Hihihihiih nä såååååå kan jag ju inte göra.. Men vill du förhandsboka ett?"
-...Jag försöker med mitt internet igen när jag kommer hem, tack ändå, hejdå

:fume:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 12:38pm
Quote (PhearCIII @ 14 May 2012 19:35)
LETS OSS FIXA :MELLOW:


Var inne på Gamestop och frågade om dom hade fått in Diablo 3.. (var f.ö en tjej, 5/10, snygg kropp, helt ok ansikte)

"Ja de har vi, vill du förhandsboka?"
-Nä, vill bara ha en fysisk kopia med CD om de finns
"Ja vi har några över, om du vill förhandsboka, vi får inte sälja förrän imorgon"
-Nä bara om jag kan få det i handen idag, har redan en digital kopia hemma
"Ja tyvärr.. Isåfall får du förhandsboka!"
-Men du får 800kr i handen om jag får köpa ett nu?
"Hihihihiih nä såååååå kan jag ju inte göra.. Men vill du förhandsboka ett?"
-...Jag försöker med mitt internet igen när jag kommer hem, tack ändå, hejdå

:fume:


:DDDDD

Varför slog du inte på Oliwer-charmen?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 14 2012 12:42pm
Quote (snoramej @ May 14 2012 07:38pm)
:DDDDD

Varför slog du inte på Oliwer-charmen?


För att hon hade samma mentala styrka som Slashasen...
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 12:42pm
Quote (PhearCIII @ 14 May 2012 19:42)
För att hon hade samma mentala styrka som Slashasen...


Ojoj, en tuff nöt att knäcka alltså!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 01:06pm
d3 release.... så kommer ingen till arbetsförmedlingen imorn ^^
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 14 2012 01:12pm
Varför i helvete har jag inte min Collectors box här redan? Så jävla värdelöst att jag måste vänta längre än alla andra även fast jag betalade mer. Känslan jag får av denna release är samma som jag får när en oseriös indiestudio med 4 anställda ska släppa ett spel... Riktigt dåligt skött.
Blizzard får minus 5 Sojs i min bok.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 14 2012 01:13pm
Quote (Dreamfuel @ 14 May 2012 21:12)
Varför i helvete har jag inte min Collectors box här redan? Så jävla värdelöst att jag måste vänta längre än alla andra även fast jag betalade mer. Känslan jag får av denna release är samma som jag får när en oseriös indiestudio med 4 anställda ska släppa ett spel... Riktigt dåligt skött.
Blizzard får minus 5 Sojs i min bok.


detta, skicka ett mail till blizzard och fråga om man köpte ett vanligt d3 om man kunde få det uppgraderat till CE när boxen kommer
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 14 2012 01:35pm
Quote (Dreamfuel @ 14 May 2012 21:12)
Varför i helvete har jag inte min Collectors box här redan? Så jävla värdelöst att jag måste vänta längre än alla andra även fast jag betalade mer. Känslan jag får av denna release är samma som jag får när en oseriös indiestudio med 4 anställda ska släppa ett spel... Riktigt dåligt skött.
Blizzard får minus 5 Sojs i min bok.


fast, detta är ju ingen nyhet direkt det har ju alla vetat länge lol.
spelet kommer ju ut den 15:e maj, fysiska kopior under arbetstid.
men visst kan jag hålla med dig, ni borde också fått en digital kopia vid köp av CE
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 14 2012 01:49pm
köper den i höst.. när hypen lagt sig.. om den verkar bra då.. :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll