d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Diablo 3 Team?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 14 2012 06:59am
Quote (cphannes @ 14 May 2012 12:34)
Blir nog Wiz,Dh,Monk,Barb istället för att kunna komma snabbt till 60 ;)


world first 60 pew
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 14 2012 07:36am
Nej, tycker inte om honom.

65.22% (15 Votes)

:(
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
May 14 2012 07:39am
d2 >
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 14 2012 08:28am
Jag ska åka på semester imorgon så ingen d3 till mig... win -.-

Ett spel man väntat på hela livet så har man lyckats pricka in att man ska bort samtidigt FML!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 14 2012 08:29am
Quote (Yllegarnet @ 14 May 2012 15:28)
Jag ska åka på semester imorgon så ingen d3 till mig... win -.-

Ett spel man väntat på hela livet så har man lyckats pricka in att man ska bort samtidigt FML!


hehe same bro
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 08:37am
Quote (snoramej @ 14 May 2012 15:36)
Nej, tycker inte om honom.

65.22%  (15 Votes)

:(


15 pers att slå i bigen alltså?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 14 2012 08:40am
Beställde från spelbutiken.se i torsdags, inte kommit än :O

Hoppas man får det!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 14 2012 08:43am
Quote (SyB_BaM @ 14 May 2012 16:40)
Beställde från spelbutiken.se i torsdags, inte kommit än :O

Hoppas man får det!


Kommer imorgon,
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 14 2012 08:45am
jag har redan hämtat mitt collectors :D

måste vänta tills kl 17:01 att installera det dock

This post was edited by DUNK3LHEIT on May 14 2012 08:45am
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
May 14 2012 08:48am
Quote (PlaaD @ May 14 2012 02:43pm)
Kommer imorgon,


Mh, såg det på deras hemsida nu.

Fast rätt dåligt, då kan man inte ens lira dirr när servern öppnas :O

Edit: fast det skulle jag ändå inte göra då, men ändå xD

This post was edited by SyB_BaM on May 14 2012 08:49am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll