Quote (PlaaD @ May 14 2012 02:43pm)
Kommer imorgon,
Mh, såg det på deras hemsida nu.
Fast rätt dåligt, då kan man inte ens lira dirr när servern öppnas

Edit: fast det skulle jag ändå inte göra då, men ändå xD
This post was edited by SyB_BaM on May 14 2012 08:49am