d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nu Har Ni Eran Chans Att Träffa Der Fuhrer!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 10 2012 08:37am
Quote (Jewhannes @ 9 May 2012 22:57)
håller mig nog så långt borta som jag kan


*like*
Member
Posts: 171
Joined: Jan 29 2012
Gold: 2.91
May 13 2012 01:00pm
Du menar väl i nyköping och inte jönköping?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 13 2012 01:06pm
Jag ska kanske dit B) Thule och Völund Smed :wub:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 13 2012 01:07pm
kommer bara om jag får ett löfte om att det kommer stampas negrer!
isf tar jag på mig mina bästa negerslaktarboots och så ses vi
Quote (Makta @ 9 May 2012 23:36)
Med tanken på alla kyrkor i Jönköping blir det nog krig mellan kristna och muslimer.. Sounds fun? >:D


svenska kristna och krig?
bitch PLEASE

This post was edited by SpAz. on May 13 2012 01:08pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 07:05pm
Quote (ImoK @ May 9 2012 11:26pm)
får man som invandrare komma o chilla eller :D


Rasist!

Quote (nojfe @ May 13 2012 09:00pm)
Du menar väl i nyköping och inte jönköping?


Ja, makta kan varken stava eller spela Diablo :ph34r:

This post was edited by Spetch on May 13 2012 07:07pm
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 13 2012 10:57pm
Nej tack!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 14 2012 12:18am
Quote (eviilution @ 10 May 2012 07:55)
Nu låter du jävligt gammal ska du veta ;)


hahaha va fan? nog måste du väl också ha lite såna minnen? :)

Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 14 2012 03:54am
Kanske ska dit :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 14 2012 04:05am
Quote (nojfe @ 13 May 2012 20:00)
Du menar väl i nyköping och inte jönköping?


Blah blanda ihop dem.. My bad.

Quote (Spetch @ 14 May 2012 02:05)
Rasist!



Ja, makta kan varken stava eller spela Diablo  :ph34r:


NO U :angry:
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
May 14 2012 10:39pm
Quote (Spetch @ 14 May 2012 03:05)


Ja, makta kan varken stava eller spela Diablo  :ph34r:


makata har blivit bättre på att stava imo

nu är det bara vartannat ord som phAILAR

Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll