Quote (bomben @ 8 May 2012 19:13)
Varför skulle man unvidka potatis? Potatis är fan en av de kalorisnålaste sakerna som finns.. det ända sättet att gå ner i vikt är att ligga på kalori underskott.. om man inte räknar kaloierer så får man gissa, men om man vill vara säker så får man räkna på allt man äter..
Orka räkna kalorier, jag kör bara på en diet nu under deffen utan kolhydrater. Eller ja, min frukost består av dinkelgröt eller vad fan det heter(mindre kolhydrater och mer protein än havregryn) och jag har tappat underhudsfett som fan på tre veckor om vi säger så, so nada potatis 4 me

Quote (Fisken93 @ 8 May 2012 19:30)
jag gick ner 25kg utan att räkna eller bry sig om en enda kalori? please explain
det har inte med att göra att du ska få i dig mindre kalorier , du förbränner ju också genom motion så du har fel här.
Ditt kalori intag ska variera på hur mycket du tränar eller inte samt hur liten eller stor du är.
Du räknar ju med kalorierna du bränner typ, en vanlig man som jobbar ska väl ha i sig 2400kcal per dag, så säger vi att du springer bort 500kcal då kan du helt plötsligt äta 3100kcal "utan" att gå upp i vikt.
Så länga du förbränner mer än du stoppar i dig förlorar du vikt.

e: chefen orkade tyvärr inte läsa igenom din text

måste fixa arena-cap på wow innan jag går och lägger mig

Men måste hålla med PlaaD om att ditt schema med reps å grejer så skumt ut D:
This post was edited by Yllegarnet on May 8 2012 01:03pm