Quote (SCXiao @ May 6 2012 08:03pm)
Jag kan komma in och sjunga lite Frank Sinatra för er
Du kommer aldrig slå mitt dragspels uppträdande så försök inte imponera.
Inte hemma så kan ej komma in!
För andra som roas av att se någon full 24/7 adda alexandr.kerzhakov på skype
kommer in och roar i kväll, uppe i ett par tequila , öl , salmiak shots samt piña coladas atm
MOAR TO COME