d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skype
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 7 2012 12:05pm
Quote (SCXiao @ May 6 2012 08:03pm)
Jag kan komma in och sjunga lite Frank Sinatra för er


Du kommer aldrig slå mitt dragspels uppträdande så försök inte imponera.

Inte hemma så kan ej komma in!

För andra som roas av att se någon full 24/7 adda alexandr.kerzhakov på skype


kommer in och roar i kväll, uppe i ett par tequila , öl , salmiak shots samt piña coladas atm
MOAR TO COME
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
May 7 2012 01:18pm
Quote (Deadlyy @ May 6 2012 08:50pm)
TheBoss Is In

B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)  B)


Vadå jag var aldrig inne?
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 7 2012 01:20pm
Quote (fideuu @ May 7 2012 08:18pm)
Vadå jag var aldrig inne?


1. vem är du? ;;P;P;P
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 7 2012 01:22pm
Quote (Jewhannes @ 7 May 2012 04:07)
hmm, röksignaler bro


telepati
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 7 2012 01:28pm
lol
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 7 2012 01:28pm
Quote (Deadlyy @ 7 May 2012 21:20)
1. vem är du? ;;P;P;P


kanske han heter heåkan
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
May 7 2012 01:37pm
@Nickee : kalix dont talk plis



This post was edited by Deadlyy on May 7 2012 01:37pm
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 8 2012 03:12am
asd anka
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 8 2012 03:47am
Quote (ChingeR @ 7 May 2012 21:22)
telepati


Muggar med snöre
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 8 2012 04:31am
dolan >
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll