Quote (snoramej @ 4 May 2012 23:16)
aa men samtidigt så är det ändå inte vettigt, de flesta tjejerna tycker väl tjejer kan vara snygga, jag tycker samma så jag fattar egentligen inte varför man inte kan tycka om det eller tycka det är "icke vidrigt"
Det är väl högt individuellt dock, kan ju inte tala för alla som du sa tidigare
Vet dock inte om du trollar eller är seriös atm, men det kvittar.
im done wit dat shit bro, trollar aldrig längre hehe^^
jag är bara nyfiken. Jag är ju lite nyfrälst bisexuell liksom, Känt mig hetero hela livet tills typ ett år sedan, och innan det äcklades jag aldrig av bögiga saker, bara inte blev tänd på det. och det säger ju inte så mycket eftersom att jag nu såhär i efterhand kan ha kännt så eftersom att jag inte är hetero^^
edit: fyfan vad risigt jag stavar och skriver... får be om ursäkt sliten och spammar överallt på internet atm inte tid att läsa igenom eller tänka för den delen :b
This post was edited by SpAz. on May 4 2012 03:55pm