d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Bögit Eller Kanske Inte?!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2012 02:42pm
Quote (SpAz. @ 4 May 2012 21:21)
mmm ok :) nu kan ju du bara utgå från dig själv, men om du får gissa vad du tror orsaken är till att folk säger sig bli så jävla äcklade av bögsex, vad tror du då:
a) Man uppfattar det som att man förväntas tycka så som hetero
b.) osäkerhet i sin egen sexuella läggning, inte nödvändigtvis att man ÄR gay men man kanske är rädd för o vara något annat än hetero?
c) man tycker helt enkelt att det är motbjudande bara

eller en kombination?


c och a stämmer väl rätt bra imo.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 03:02pm
Quote (snoramej @ 4 May 2012 22:42)
c och a stämmer väl rätt bra imo.

okii :) för det är ju väldigt få tjejer som liksom mår illa när dom tänker / ser på två tjejer harva runt i en porrfilm, vad jag vet iaf med risk för att jag generaliserar^^
kanske är bögsex ansett som äckligare eftersom att det ofta innehåller analsex^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2012 03:16pm
Quote (SpAz. @ 4 May 2012 22:02)
okii :) för det är ju väldigt få tjejer som liksom mår illa när dom tänker / ser på två tjejer harva runt i en porrfilm, vad jag vet iaf med risk för att jag generaliserar^^
kanske är bögsex ansett som äckligare eftersom att det ofta innehåller analsex^^


aa men samtidigt så är det ändå inte vettigt, de flesta tjejerna tycker väl tjejer kan vara snygga, jag tycker samma så jag fattar egentligen inte varför man inte kan tycka om det eller tycka det är "icke vidrigt"

Det är väl högt individuellt dock, kan ju inte tala för alla som du sa tidigare

Vet dock inte om du trollar eller är seriös atm, men det kvittar.

This post was edited by snoramej on May 4 2012 03:22pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2012 03:24pm
hehe en gong sa en kile at han vile ståppa sin snop i miin kåmpis sjärtt män min kåmpis vile ij förr han tråde dett skulee göra masa ånt jag trår denn anndra kilen va bög :PppPppP

This post was edited by PlaaD on May 4 2012 03:24pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 03:54pm
Quote (snoramej @ 4 May 2012 23:16)
aa men samtidigt så är det ändå inte vettigt, de flesta tjejerna tycker väl tjejer kan vara snygga, jag tycker samma så jag fattar egentligen inte varför man inte kan tycka om det eller tycka det är "icke vidrigt"

Det är väl högt individuellt dock, kan ju inte tala för alla som du sa tidigare

Vet dock inte om du trollar eller är seriös atm, men det kvittar.

im done wit dat shit bro, trollar aldrig längre hehe^^

jag är bara nyfiken. Jag är ju lite nyfrälst bisexuell liksom, Känt mig hetero hela livet tills typ ett år sedan, och innan det äcklades jag aldrig av bögiga saker, bara inte blev tänd på det. och det säger ju inte så mycket eftersom att jag nu såhär i efterhand kan ha kännt så eftersom att jag inte är hetero^^


edit: fyfan vad risigt jag stavar och skriver... får be om ursäkt sliten och spammar överallt på internet atm inte tid att läsa igenom eller tänka för den delen :b

This post was edited by SpAz. on May 4 2012 03:55pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2012 04:01pm
Quote (SpAz. @ 4 May 2012 23:54)
im done wit dat shit bro, trollar aldrig längre hehe^^

jag är bara nyfiken. Jag är ju lite nyfrälst bisexuell liksom, Känt mig hetero hela livet tills typ ett år sedan, och innan det äcklades jag aldrig av bögiga saker, bara inte blev tänd på det. och det säger ju inte så mycket eftersom att jag nu såhär i efterhand kan ha kännt så eftersom att jag inte är hetero^^


edit: fyfan vad risigt jag stavar och skriver... får be om ursäkt sliten och spammar överallt på internet atm inte tid att läsa igenom eller tänka för den delen :b


3Guys Many holes (eller va det va) satte sina spår?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 04:08pm
Quote (PlaaD @ 5 May 2012 00:01)
3Guys Many holes (eller va det va) satte sina spår?

haha ja det gjorde tydligen det ^^
kanske var mitt undermedvetna som trollade
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2012 04:12pm
Quote (SpAz. @ 5 May 2012 00:08)
haha ja det gjorde tydligen det ^^
kanske var mitt undermedvetna som trollade


:)
Also
1) Varför ingen bild (the shocker) / färg på namn / sig?
2) Vad har du tagit ikväll? :rolleyes:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 04:14pm
Quote (PlaaD @ 5 May 2012 00:12)
:)
Also
1) Varför ingen bild (the shocker) / färg på namn / sig?
2) Vad har du tagit ikväll?  :rolleyes:

1) för jag är en underground hipster med 10% warn, koolare utan!
2) pepsi :( slutat med brajjan och kör för tillfället vit månad från alkoholen^^
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 5 2012 11:59pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll