Quote (liiliiz @ 3 May 2012 22:18)
För att kanske det finns någon här som skulle vilja vara schysst?
Jo för folk gör nog inget hellre än att spendera 300fg (visst inte mycket) på en random person som har locked & scammer som status.
Quote (liiliiz @ 3 May 2012 00:18)
Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att
jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre
någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det.

Vill inte ha massa onödiga kommentarer.
Skulle va jätte snällt om någon där ute kunde hjälpa mig med detta.
Hänger inte riktigt med på när du scamma heller, du ska betala tillbaka en scam som hände för 2 år sedan fast 1 år efter 2 år sedan?
This post was edited by PlaaD on May 3 2012 02:27pm