d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kika Hit > :)
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
May 3 2012 10:14am
aa jag kan betala
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 3 2012 02:02pm
Quote (DUNK3LHEIT @ May 3 2012 04:14pm)
aa jag kan betala


Serriöst?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 3 2012 02:05pm
Quote (liiliiz @ 3 May 2012 22:02)
Serriöst?


vrf tror du att han är seriös?

scammer och korkad!

This post was edited by Intenso8 on May 3 2012 02:05pm
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 3 2012 02:18pm
Quote (Intenso8 @ May 3 2012 08:05pm)
vrf tror du att han är seriös?

scammer och korkad!


För att kanske det finns någon här som skulle vilja vara schysst?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 3 2012 02:26pm
Quote (liiliiz @ 3 May 2012 22:18)
För att kanske det finns någon här som skulle vilja vara schysst?


Jo för folk gör nog inget hellre än att spendera 300fg (visst inte mycket) på en random person som har locked & scammer som status.

Quote (liiliiz @ 3 May 2012 00:18)
Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen ärenågon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det. :)

Vill inte ha massa onödiga kommentarer.
Skulle va jätte snällt om någon där ute kunde hjälpa mig med detta.


Hänger inte riktigt med på när du scamma heller, du ska betala tillbaka en scam som hände för 2 år sedan fast 1 år efter 2 år sedan?

This post was edited by PlaaD on May 3 2012 02:27pm
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 4 2012 01:34am
Quote (PlaaD @ May 3 2012 08:26pm)
Jo för folk gör nog inget hellre än att spendera 300fg (visst inte mycket) på en random person som har locked & scammer som status.



Hänger inte riktigt med på när du scamma heller, du ska betala tillbaka en scam som hände för 2 år sedan fast 1 år efter 2 år sedan?


Jag scammade för 2 års sen på detta konto, Jag betalade tillbaka allt osv. Men sen har jag en bror som också spelade och samtidigt som jag väntade på unlocked så scammade han. Alltså 1 år efter mig.
Men dom trodde aldrig på att det var min bror utan det var jag. MEn det konstiga är att han som säger att jag ska betala tillbaka han, han har inge bilder på att jag scammade han, Han har inge bevis överhuvud taget. Det som är det sjuka...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 4 2012 01:44am
Quote (liiliiz @ 4 May 2012 09:34)
Jag scammade för 2 års sen på detta konto, Jag betalade tillbaka allt osv. Men sen har jag en bror som också spelade och samtidigt som jag väntade på unlocked så scammade han. Alltså 1 år efter mig.
Men dom trodde aldrig på att det var min bror utan det var jag. MEn det konstiga är att han som säger att jag ska betala tillbaka han, han har inge bilder på att jag scammade han, Han har inge bevis överhuvud taget. Det som är det sjuka...


han behöver inte ha några bevis

har en bevis på att du scammat så har du scammat alla!

du kan betala tbx med $$$
Member
Posts: 10,279
Joined: May 28 2009
Gold: 0.00
May 4 2012 01:53am
Quote (Intenso8 @ May 4 2012 07:44am)
han behöver inte ha några bevis

har en bevis på att du scammat så har du scammat alla!

du kan betala tbx med $$$


Nej då lär man gå o hämta ut pengar, skicka via posten till där han bor.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 4 2012 02:37am
Quote (liiliiz @ 4 May 2012 09:53)
Nej då lär man gå o hämta ut pengar, skicka via posten till där han bor.


kan man oxxå göra glöm inte läsa vad du ska skriva i oxxå
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 4 2012 10:42am
Quote (liiliiz @ 2 May 2012 22:18)
Skulle någon kunna vara jätte snäll o kunna betala av en scam som medi säger att jag scammat för 2 år sedan, ligger på 300 fg.
När jag scammade för 2 år sedan så betalade jag tillbaka direkt, men sen äre någon som vill sätta dit mig 1 år efter o anmäler mig så nu har jag en skuld på 300fg.
Skulle vara jätte snällt om någon kunna hjälpa mig med det. :)

Vill inte ha massa onödiga kommentarer.
Skulle va jätte snällt om någon där ute kunde hjälpa mig med detta.




Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll