d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Har Du Mc? > Se Upp Med Bmw
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 11:33am
Quote (Jewhannes @ 2 May 2012 16:19)
Tror du sitter fel, man ska inte styra in sadel i anus utan man ska sitta lätt på den.


Som sagt, lite trött om kvällarna, snoppen ligger mot låret och blir schmekt. --> Bånge

Vet inte vilken del av den texten som var svår att förstå :r
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 2 2012 11:37am
Quote (Fil @ 2 May 2012 19:33)
Som sagt, lite trött om kvällarna, snoppen ligger mot låret och blir schmekt. --> Bånge

Vet inte vilken del av den texten som var svår att förstå :r


Nej men alltså jag förstår dig, lång dag, svettig rumpa, jobbigt att cykla. Lätt hänt att den slinker in.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 2 2012 11:38am
Quote (Jewhannes @ 2 May 2012 18:37)
Nej men alltså jag förstår dig, lång dag, svettig rumpa, jobbigt att cykla. Lätt hänt att den slinker in.


:r

det är rätt mysigt faktiskt
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 2 2012 11:40am
sporthoj ftw
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 11:41am
Quote (snoramej @ 2 May 2012 19:11)
Testat köra en riktig landsvägshoj?


förklara vad du menar med "landsvägshoj" enduro?

/e ska du ha hojen för att just åka i stan/motorväg elr på vilken asfaltsväg så bör du ju inte köra med terrängdäck.

gör man det får man skylla sig själv + så förstör du däcken vid högre farter.

This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 11:50am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 11:50am
Quote (Intenso8 @ 2 May 2012 18:41)
förklara vad du menar med "landsvägshoj" enduro?


Du har bara kört enduro alltså?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 11:51am
Quote (snoramej @ 2 May 2012 19:50)
Du har bara kört enduro alltså?


vad babblar du om? jag skrev nyss att jag kör en 450 smr

och du har fortfarande inte berättat för mig vad du menar med en landsvägshoj

This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 11:52am
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 2 2012 11:53am
Quote (Intenso8 @ 2 May 2012 19:51)
vad babblar du om? jag skrev nyss att jag kör en 450 smr


en SMR går väl inte att regga ? ;-)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 2 2012 11:54am
Quote (K1NGEN @ 2 May 2012 19:53)
en SMR går väl inte att regga ? ;-)


jodå om du stryper den + byter avgassystemet annars går den inte igenom besiktning :P

This post was edited by Intenso8 on May 2 2012 11:54am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 2 2012 11:55am
Quote (Intenso8 @ 2 May 2012 18:51)
vad babblar du om? jag skrev nyss att jag kör en 450 smr

och du har fortfarande inte berättat för mig vad du menar med en landsvägshoj


En landsvägshoj är en motorcykel som är anpassad för antingen hög fart eller långa sträckor, alltså en touring - eller sportmotorcykel, eller nånting mittemellan.

En 450smr är fortfarande en supermotardcykel så den är i grunden en crossmotorcykel och gissa vad? En endurohoj är en crossmotorcykel.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll