d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Team Gammelsmurfarna > Casual Ladder Reset Team
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 2 2012 10:43am
Quote (Spetch @ 2 May 2012 17:40)
Ja vi ska köra på idag.
Så som det ser ut nu är vi fullt, men man vet ju aldrig med folk. Lägg till mig på skype. Vi kan liksom inte vänta in 3 pers om dem är 2 timmar sena.
Dock har vi ingen tid, men ja antar att vi kör när allt är resetat och klart


har fan varken skype eller ett headset .. har beställt dock så imorn eller på fredag ska det komma

aja tråkigt att det var fullt då! :P
får väl leta vidare
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 10:44am
Quote (Ekaan @ May 2 2012 06:43pm)
har fan varken skype eller ett headset .. har beställt dock så imorn eller på fredag ska det komma

aja tråkigt att det var fullt då! :P
får väl leta vidare



Ja hör av mig om någon inte kommer online :)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 2 2012 11:15am
Quote (Spetch @ 2 May 2012 08:23)
Alla kan lägga till spetchstatus på skype och skriva ert nick i requesten.
Även om ni inte vill vara med att prata så kan vi använda det som en chatt där vi skriver game name, account name osv.


:)


Suger om ingen ska snacka :O
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 11:20am
Quote (Pissboss3 @ May 2 2012 07:15pm)
Suger om ingen ska snacka :O


Jodå, det kommer vi
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 2 2012 11:27am
när får man reda på om de e kört eller ej ? sitter här nu taggad utan någon att köra med :P
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
May 2 2012 11:27am
adda mg på skype liridon.bejta1 :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 11:47am
Quote (fotosyntEz @ May 2 2012 07:27pm)
adda mg på skype liridon.bejta1 :)


Ok!

Vad heter ni andra?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 12:30pm
Vi behöver folk!

1 eller 2, osäker.
Skype + mic är ett krav
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 2 2012 12:32pm
Quote (Spetch @ 2 May 2012 20:30)
Vi behöver folk!

1 eller 2, osäker.
Skype + mic är ett krav


Hej
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 2 2012 12:32pm
Quote (SCXiao @ May 2 2012 08:32pm)
Hej


Välkommen, vi har lagt in dig i skype
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll