Quote (Spetch @ 2 May 2012 17:40)
Ja vi ska köra på idag.
Så som det ser ut nu är vi fullt, men man vet ju aldrig med folk. Lägg till mig på skype. Vi kan liksom inte vänta in 3 pers om dem är 2 timmar sena.
Dock har vi ingen tid, men ja antar att vi kör när allt är resetat och klart
har fan varken skype eller ett headset .. har beställt dock så imorn eller på fredag ska det komma
aja tråkigt att det var fullt då!

får väl leta vidare