d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Valborg! > Käranån!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 1 2012 10:15am
Quote (Yllegarnet @ May 1 2012 05:06pm)
man kan få 500kr i böter :b


Polarn blev hotad med det tredje gången han blev stoppad på typ 10min ^^
Han var tvungen att hälla ut sina 6sista öl :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 1 2012 12:16pm
Quote (Mikob @ 1 May 2012 18:15)
Polarn blev hotad med det tredje gången han blev stoppad på typ 10min ^^
Han var tvungen att hälla ut sina 6sista öl :P


Har ni poliser ute i Åtvid? :bonk:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 1 2012 12:24pm
Quote (PlaaD @ May 1 2012 07:16pm)
Har ni poliser ute i Åtvid?  :bonk:


Tydligen ^^
Vart äru ifrån? lkpg?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 1 2012 12:28pm
Quote (Mikob @ 1 May 2012 20:24)
Tydligen ^^
Vart äru ifrån? lkpg?


Jao bre, Storstan för er :rolleyes:
Member
Posts: 246
Joined: May 7 2009
Gold: 180.00
May 1 2012 03:57pm
Quote (PlaaD @ May 1 2012 08:28pm)
Jao bre, Storstan för er  :rolleyes:


Var med i lkpg ipå valborg!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 1 2012 04:08pm
käkade grillat hos polarn, fan bästa jag käkat iår! Perfekt grillade grillspett
oxfilé B)

Sen så förade vi typ 5 pers hos mig, efter det så drog vi på fest jao
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 1 2012 04:17pm
drog till uppsala och gjorde stan osäker
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll