d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Är Det Karaoke Eller??
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 05:19pm
spikade backstreet boys - i want it that way nyss.
fan va gött.

fucking #3 på lena satelite, synd om dom som fick värre än mig ...

This post was edited by Nickeee on Apr 30 2012 05:24pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 05:29pm
4a på queen, fick 2k poäng 1an fick 7k xD

nån som vill köra Queen - Don't stop me ??
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 05:36pm
Quote (Kerzhakov @ 1 May 2012 01:29)
4a på queen, fick 2k poäng 1an fick 7k xD

nån som vill köra Queen - Don't stop me ??


är mer sugen på en selena gomez låt ://////
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 05:40pm
Quote (Nickeee @ May 1 2012 12:36am)
är mer sugen på en selena gomez låt ://////


ta vad som helst, 3k på adele - someone like you


OMFG IM ON FIREEE


heter Kerzhakov på sidan

This post was edited by Kerzhakov on Apr 30 2012 05:41pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 05:51pm
Haha nytt personliga bästa, bara sjungt 3 låtar men ändå!




Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Apr 30 2012 05:59pm
DODGE JAG SÄTTER MIG PÅ TRONEN SOM BÄSTA KAREOKE SJUNGAREN PÅ JSP OMFG!
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 06:01pm
Quote (Kerzhakov @ 1 May 2012 01:59)
DODGE JAG SÄTTER MIG PÅ TRONEN SOM BÄSTA KAREOKE SJUNGAREN PÅ JSP OMFG!


hittar inte hur jag battlar dig.

http://www.karaokeparty.com/sv/battle/3563308/

This post was edited by Nickeee on Apr 30 2012 06:03pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 30 2012 06:04pm
Ni inser hur sjukt det ser ut när jag läser det här va? :D

Hahaha, helt sjukt kul.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 30 2012 06:05pm
Quote (snoramej @ 1 May 2012 02:04)
Ni inser hur sjukt det ser ut när jag läser det här va? :D

Hahaha, helt sjukt kul.


joina mitt battle då.
http://www.karaokeparty.com/sv/battle/3563308/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 30 2012 06:07pm
Quote (Nickeee @ 1 May 2012 01:05)


Nej tack, gör det hellre under dagen när jag inte väcker halva området :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll