☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Är Det Karaoke Eller??
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 625
Replies: 41
Track Topic
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#21
Apr 30 2012 05:19pm
spikade backstreet boys - i want it that way nyss.
fan va gött.
fucking #3 på lena satelite, synd om dom som fick värre än mig ...
This post was edited by Nickeee on Apr 30 2012 05:24pm
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#22
Apr 30 2012 05:29pm
4a på queen, fick 2k poäng 1an fick 7k xD
nån som vill köra Queen - Don't stop me ??
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#23
Apr 30 2012 05:36pm
Quote (Kerzhakov @ 1 May 2012 01:29)
4a på queen, fick 2k poäng 1an fick 7k xD
nån som vill köra Queen - Don't stop me ??
är mer sugen på en selena gomez låt ://////
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#24
Apr 30 2012 05:40pm
Quote (Nickeee @ May 1 2012 12:36am)
är mer sugen på en selena gomez låt ://////
ta vad som helst, 3k på adele - someone like you
OMFG IM ON FIREEE
heter Kerzhakov på sidan
This post was edited by Kerzhakov on Apr 30 2012 05:41pm
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#25
Apr 30 2012 05:51pm
Haha nytt personliga bästa, bara sjungt 3 låtar men ändå!
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#26
Apr 30 2012 05:59pm
DODGE JAG SÄTTER MIG PÅ TRONEN SOM BÄSTA KAREOKE SJUNGAREN PÅ JSP OMFG!
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#27
Apr 30 2012 06:01pm
Quote (Kerzhakov @ 1 May 2012 01:59)
DODGE JAG SÄTTER MIG PÅ TRONEN SOM BÄSTA KAREOKE SJUNGAREN PÅ JSP OMFG!
hittar inte hur jag battlar dig.
http://www.karaokeparty.com/sv/battle/3563308/
This post was edited by Nickeee on Apr 30 2012 06:03pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#28
Apr 30 2012 06:04pm
Ni inser hur sjukt det ser ut när jag läser det här va?
Hahaha, helt sjukt kul.
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#29
Apr 30 2012 06:05pm
Quote (snoramej @ 1 May 2012 02:04)
Ni inser hur sjukt det ser ut när jag läser det här va?
Hahaha, helt sjukt kul.
joina mitt battle då.
http://www.karaokeparty.com/sv/battle/3563308/
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#30
Apr 30 2012 06:07pm
Quote (Nickeee @ 1 May 2012 01:05)
joina mitt battle då.
http://www.karaokeparty.com/sv/battle/3563308/
Nej tack, gör det hellre under dagen när jag inte väcker halva området
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact