d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > åh Ett Svenskt Forum.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Apr 26 2012 03:17pm
Sup dude, Wilkommen!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 27 2012 12:49am
Välkommen till den svenska björnstammen.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 27 2012 12:51am
Quote (RickardAhl @ 26 Apr 2012 20:45)
va??? :P

här har man suttit och spelat d2 ensam sedan det började och gick med på d2jsp 06.

och idag när jag sitter och letar om det är svenskar som ska spela d3 så ser jag att det finns en svensk del i forumet...

varför är det ingen som sagt något??? :P


Du har inte frågat?

Frågar man inget får man ingenting veta
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 27 2012 03:40am
HEJHEJHEJHEJHEJHEJ!
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Apr 27 2012 04:03am
Hej och välkommen.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Apr 27 2012 05:04am
Hej och välkommen :bouncy:
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Apr 27 2012 09:05am
HEj och välkommen till swesub, där flamesn haglar och komplimanger finns bland stjärnorna!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 27 2012 09:14am
Hej och välkommen! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll