Quote (ankiie @ 23 Apr 2012 08:26)
Hur går det för alla? Det går bra
Kommer ni lira d3?Jag har lirat betan, kommer nog inte få mycket tid över till d3 men vill gärna lira
Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt? Det är inte dött, lite mindre Fredagstrådar bara a.k.a Rebecca black.
Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!Nästan alla, chefen är inte kvar sen är Nickee inaktiv.
Chefen är inte en klassisk swesubforumgrabb..
Du kom ju hit fett sent, och aldrig varit särskilt välkommen ändå.