d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 419 Dagar Sen Jag Var Här > Jag Saknar Swe Forum
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Apr 22 2012 05:55pm
Quote (Simon @ 22 Apr 2012 17:34)
tjooo
alla äldre är jävligt inaktiva, tror det bara är fil och scxiao typ


är bara aktiv i gym tråden typ.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 23 2012 01:26am
Hur går det för alla?

Det går bra ;)

Kommer ni lira d3?

Jag har lirat betan, kommer nog inte få mycket tid över till d3 men vill gärna lira :P

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Det är inte dött, lite mindre Fredagstrådar bara a.k.a Rebecca black.

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!

Nästan alla, chefen är inte kvar sen är Nickee inaktiv.

This post was edited by ankiie on Apr 23 2012 01:27am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 23 2012 03:13am
Quote (ankiie @ 23 Apr 2012 08:26)
Hur går det för alla?

Det går bra ;)

Kommer ni lira d3?

Jag har lirat betan, kommer nog inte få mycket tid över till d3 men vill gärna lira :P

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Det är inte dött, lite mindre Fredagstrådar bara a.k.a Rebecca black.

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!

Nästan alla, chefen är inte kvar sen är Nickee inaktiv.


Chefen är inte en klassisk swesubforumgrabb..

Du kom ju hit fett sent, och aldrig varit särskilt välkommen ändå.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 23 2012 10:40am
Quote (snoramej @ Apr 23 2012 11:13am)
Chefen är inte en klassisk swesubforumgrabb..

Du kom ju hit fett sent, och aldrig varit särskilt välkommen ändå.


Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 23 2012 01:13pm
Quote (snoramej @ Apr 23 2012 09:13am)
Chefen är inte en klassisk swesubforumgrabb..

Du kom ju hit fett sent, och aldrig varit särskilt välkommen ändå.


jaja hyser inte agg mot någon iaf, sen hur välkommen jag är kan diskuteras.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 23 2012 01:17pm
Quote (ankiie @ 23 Apr 2012 09:26)
Hur går det för alla?

Det går bra ;)

Kommer ni lira d3?

Jag har lirat betan, kommer nog inte få mycket tid över till d3 men vill gärna lira :P

Hur ser forumet ut nu? Har det dött ut eller har det växt?

Det är inte dött, lite mindre Fredagstrådar bara a.k.a Rebecca black.

Hoppas alla klassiska swe sub forum grabbar är här at least!

Nästan alla, chefen är inte kvar sen är Nickee inaktiv.


nja jag tittar in dagligen men orkar sällan posta något.

This post was edited by Nickeee on Apr 23 2012 01:17pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 23 2012 01:50pm
Quote (ankiie @ Apr 23 2012 08:13pm)
jaja hyser inte agg mot någon iaf, sen hur välkommen jag är kan diskuteras.


:hug:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 02:09am
Vad hände? Inget svar från emij? :(
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
May 1 2012 12:19pm
;)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 1 2012 01:11pm
Quote (1000 @ 1 May 2012 19:19)
;)


emolarsen! :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll