d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 3 Öppen Beta
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,606
Joined: Mar 27 2005
Gold: 3,240.00
Apr 20 2012 03:39pm
får error och connection interupted :( buuuuh!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 20 2012 03:41pm
Något konstigt med servrarna?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 20 2012 04:07pm
JAG ÄR INNE! prova americans
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 20 2012 05:01pm
Quote (Charlieone @ Apr 20 2012 11:07pm)
JAG ÄR INNE! prova americans


this
laggade dock dase för mig
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Apr 20 2012 05:23pm
Kom in på europe, spelade demon hunter. Verkar väldigt enkelt än sålänge :S

Men drar mig till sängs, var inte tillräckligt bra för att dygna
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 20 2012 06:00pm
faceroll'd, tog 1h att klara betan :( tänker inte prova alla klasser... väntar hellre på det riktiga :) har inte riktid tid med D3 atm ändå
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Apr 21 2012 02:26am
Tyckte inte det var så roligt..
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 21 2012 02:55am
Varför fungerar inte min 'Log in'-knapp?
Jag kan inte trycka på något förutom options .....
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Apr 21 2012 03:25am
Quote (fideuu @ Apr 21 2012 12:23am)
Kom in på europe, spelade demon hunter. Verkar väldigt enkelt än sålänge :S

Men drar mig till sängs, var inte tillräckligt bra för att dygna


idd förstår inte ens vad man ska ha potions till ^^
var 10de mob droppar ju en sån där health globe.

Men de här är bara början av a1 normal så man ska nog inte oroa sig
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Apr 21 2012 03:34am
jag tycker det var mysigt, dock är jag inte superruttadhypermegaflaxxgamer längre så jag däckade medans jag spelade runt 02.15 /:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll