d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 19 2012 11:26am
Conv pala här?:)

This post was edited by c00kie_m0nster on Apr 19 2012 11:26am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 11:36am
Quote (c00kie_m0nster @ Apr 19 2012 06:26pm)
Conv pala här?:)


Om du inte börjar botta efter 2 dagar och baalrunnar med oss sure :D

Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Beslutsångest
Rob; Druid
Filip; Assa

?; Nec
?; -
?; -
?; Barb
?; Ama

This post was edited by PhearCIII on Apr 19 2012 11:36am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 19 2012 12:14pm
Lycka till bois, vore skitkul men har inte tid! :)
Önskar dock att jag hade tid, man har ju lirat d2 så jävulskt länge och att det är sista laddern känns lite vemodigt :wub:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 19 2012 12:17pm
2 maj?!

Mitt i veckan/10.
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 19 2012 12:18pm
Quote (Litttle_Brother @ Apr 19 2012 06:17pm)
2 maj?!

Mitt i veckan/10.


reset 2maj / diablo3 xD
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 19 2012 01:51pm
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Beslutsångest
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama

?; Nec
?; Barb

Och nej, jag har inte glömt bort er andra som har postat, men ger förtur åt dom som var med förra året :)

/E; Och ni som inte får slot till första natten kan ju alltid besöka våra Baalruns efter, finns slot för privs relativt ofta när folk jobbar och så :)

This post was edited by PhearCIII on Apr 19 2012 01:52pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Apr 19 2012 02:19pm
The End of an Era. Känner mig mycket sentimental just nu och kommer antagligen att gråta i skype under reset.

Vill tacka Team Sweden för sjukt roliga resets och vill tacka Svenska forumet för att ni stått ut med mig under alla dessa år.

Denna reset kommer bli minnesvärd!

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 19 2012 02:24pm
Quote (Dreamfuel @ 19 Apr 2012 22:19)
The End of an Era. Känner mig mycket sentimental just nu och kommer antagligen att gråta i skype under reset.

Vill tacka Team Sweden för sjukt roliga resets och vill tacka Svenska forumet för att ni stått ut med mig under alla dessa år.

Denna reset kommer bli minnesvärd!


Y u afk i 1månad?

Also lycka till, se till att någon av er blir nr. 1 lvl 99 nu med! :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 19 2012 02:25pm
Quote (Dreamfuel @ Apr 19 2012 09:19pm)
The End of an Era. Känner mig mycket sentimental just nu och kommer antagligen att gråta i skype under reset.

Vill tacka Team Sweden för sjukt roliga resets och vill tacka Svenska forumet för att ni stått ut med mig under alla dessa år.

Denna reset kommer bli minnesvärd!


:thumbsup:

Btw, vart har du varit?
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Apr 19 2012 02:32pm
Quote (PlaaD @ 19 Apr 2012 21:24)
Y u afk i 1månad?

Also lycka till, se till att någon av er blir nr. 1 lvl 99 nu med! :)


Quote (Orvar @ 19 Apr 2012 21:25)
:thumbsup:

Btw, vart har du varit?


Fullt upp. Jobbar heltid + deltid + pluggar, så jag fyller effektivt upp alla 24 timmar på dygnet.

Saknat swesub dock. Många sköningar här :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll