Quote (PlaaD @ 19 Apr 2012 21:24)
Y u afk i 1månad?
Also lycka till, se till att någon av er blir nr. 1 lvl 99 nu med!

Quote (Orvar @ 19 Apr 2012 21:25)

Btw, vart har du varit?
Fullt upp. Jobbar heltid + deltid + pluggar, så jag fyller effektivt upp alla 24 timmar på dygnet.
Saknat swesub dock. Många sköningar här
