Quote (Fil @ 13 Apr 2012 15:58)
Han går fordon, jobbar alltså troligen dirr efter gymnasiet. En religion-uppsats mer eller mindre gör nog inte så stor skillnad.
is true. hade ig i religion/idrott/ekonomi eller vad fan det heter.

Hade dock lätt kunnat få vg mvg på idrotten men eftersom jag plugga i annan stad och idrotten var typ 3 en fredag och vi hade håltimme från typ 12 så jag åkte hem istället.
This post was edited by eviilution on Apr 13 2012 10:42am