d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hjälp Med Uppsats!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2012 09:49am
Quote (Pissboss3 @ 13 Apr 2012 17:16)
blev en arg lärare och jag sparade fg :)


OCH SEDAN KOMMER BETYGET

muahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 13 2012 09:58am
Quote (xpd-trader @ 13 Apr 2012 16:49)
OCH SEDAN KOMMER BETYGET

muahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Han går fordon, jobbar alltså troligen dirr efter gymnasiet. En religion-uppsats mer eller mindre gör nog inte så stor skillnad.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Apr 13 2012 10:41am
Quote (Fil @ 13 Apr 2012 15:58)
Han går fordon, jobbar alltså troligen dirr efter gymnasiet. En religion-uppsats mer eller mindre gör nog inte så stor skillnad.


is true. hade ig i religion/idrott/ekonomi eller vad fan det heter. :D

Hade dock lätt kunnat få vg mvg på idrotten men eftersom jag plugga i annan stad och idrotten var typ 3 en fredag och vi hade håltimme från typ 12 så jag åkte hem istället.

This post was edited by eviilution on Apr 13 2012 10:42am
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2012 10:47am
Quote (Fil @ 13 Apr 2012 17:58)
Han går fordon, jobbar alltså troligen dirr efter gymnasiet. En religion-uppsats mer eller mindre gör nog inte så stor skillnad.


greasemonkey kallas det va

hehe

well the world needs ditch diggers too

:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll