d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Ska Man Göra?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,264
Joined: Dec 11 2011
Gold: Locked
Warn: 60%
Apr 7 2012 03:45pm
Quote (snigelfis @ Apr 7 2012 03:28pm)
Gör något som inte kostar pengar :) ( Typ sitta och andas :D )


Rolig kille
Dra åt helvete
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Apr 7 2012 03:47pm
kötta serier
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Apr 7 2012 06:47pm
Quote (W4rrior @ Apr 7 2012 10:45pm)
Rolig kille
Dra åt helvete


ey bror

snigelfis köttar din mor
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Apr 8 2012 02:30am
Quote (W4rrior @ 7 Apr 2012 22:45)
Rolig kille
Dra åt helvete


Umad?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 8 2012 02:38am
Har du ett jobb?

Om inte, du vet vad du ska göra! Det är rätt ände att börja i!
Styr upp vardagen så är det helt plötsligt värt att sitta hemma ibland!

This post was edited by Fil on Apr 8 2012 02:39am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 8 2012 01:18pm
Quote (Fil @ Apr 8 2012 08:38am)
Har du ett jobb?

Om inte, du vet vad du ska göra! Det är rätt ände att börja i!
Styr upp vardagen så är det helt plötsligt värt att sitta hemma ibland!


bästa av allt jag läst. Om du inte lyckas med detta titta på tv/film eller skaffa en hobby.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 14 2012 05:55am
Quote (SCXiao @ 7 Apr 2012 16:25)
Inga pengar, inga vänner, ingen alkohol, äckligt stor losingstreak på poker, för feg för självmord

What do?


skaffa pengar, skaffa vänner, bli nykterist, sluta med poker
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Apr 14 2012 05:57am
Quote (SpAz. @ 14 Apr 2012 13:55)
skaffa pengar, skaffa vänner, bli nykterist, sluta med poker


Du får det att låta så lätt :(
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 14 2012 05:58am
Quote (SCXiao @ 14 Apr 2012 13:57)
Du får det att låta så lätt :(

Om man vill ha vänner och pengar är det ganska lätt skulle jag säga, beroende på hur livsglad man är. Men om man inte tycker pengar o vänner e så kul ja då blir det lätt ett steg framåt två bakåt och sitta på jsp istället (been there)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Apr 14 2012 06:07am
Börja gymma.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll