Quote (SpAz. @ 6 Apr 2012 00:18)
Hej jag heter jesper.
Bor i karlstad
jobbar som miljöarbetare alltiallo
Avskyr: folk i allmänhet.
Gillar: snopp och snippa
Quote (SpAz. @ 6 Apr 2012 01:00)
Jag är mr Jsp
dunno why but i lol'd
jag heter
abdullaha hoguraj och är en kulturberikare
mina bästa vänner på jsp är
makta (som är ihop med min syster
jainabalai) och andra "ytisar" på jsp som
sxciao och marcusdvi är snart fler muselamaner än kristna i det här landet och det är en utveckling jag gillar
jag trivs i sverige med dess generösa bidragssystem -
jag har inte jobbat en dag sedan jag kom till sverigejag är emot slöjförbud och att man kräver att alla invandrare skall jobba
shoooo breeeeeeeeeee
This post was edited by xpd-trader on Apr 6 2012 11:21am