d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hej.
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,959
Joined: Aug 14 2008
Gold: 2,070.50
Apr 5 2012 04:46pm
Quote (SpAz. @ Apr 5 2012 10:42pm)
Svarter har ju lowposts... och ja


Du kan inte påstå att 35000 är lite inlägg? Why so mad?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 5 2012 04:52pm
Quote (kr3wie @ 6 Apr 2012 00:46)
Du kan inte påstå att 35000 är lite inlägg? Why so mad?


Jag har ju mer än d dubbla!!!!
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Apr 5 2012 04:55pm
Quote (SpAz. @ 5 Apr 2012 23:52)
Jag har ju mer än d dubbla!!!!


Sen har du ju hängt här hela tiden sedan tidernas begynnelse Jesper.

Du har ju hängt i trade-delarna, Trophy-delen och och eupvp-delen hela tiden.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Apr 5 2012 05:00pm
Quote (Andepen @ 6 Apr 2012 00:55)
Sen  har du ju hängt här hela tiden sedan tidernas begynnelse Jesper.

Du har ju hängt i trade-delarna, Trophy-delen och och eupvp-delen hela tiden.


Jag är mr Jsp
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Apr 5 2012 05:03pm
Quote (SpAz. @ 6 Apr 2012 01:00)
Jag är mr Jsp


Member
Posts: 205,365
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Apr 5 2012 05:22pm
Quote (SpAz. @ 6 Apr 2012 00:52)
Jag har ju mer än d dubbla!!!!


83k är lite, noobkaka.
Member
Posts: 6,517
Joined: Jun 4 2011
Gold: 3,439.90
Apr 5 2012 05:24pm
Jim
Gillar fitta, bärs och droger
Ogillar tråkiga helger
Bor i örebro-trakten

bre bre bre
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 5 2012 06:00pm
Quote (Svartermetalisk @ 5 Apr 2012 23:13)
Förmodligen för att jag suttit här varje dag sen stenålderden

sad but true story bro :cheers:


Tja.
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 6 2012 11:20am
Quote (SpAz. @ 6 Apr 2012 00:18)
Hej jag heter jesper.
Bor i karlstad
jobbar som miljöarbetare alltiallo
Avskyr: folk i allmänhet.
Gillar: snopp och snippa


Quote (SpAz. @ 6 Apr 2012 01:00)
Jag är mr Jsp


dunno why but i lol'd



jag heter abdullaha hoguraj och är en kulturberikare

mina bästa vänner på jsp är makta (som är ihop med min syster jainabalai) och andra "ytisar" på jsp som sxciao och marcusd
vi är snart fler muselamaner än kristna i det här landet och det är en utveckling jag gillar

jag trivs i sverige med dess generösa bidragssystem - jag har inte jobbat en dag sedan jag kom till sverige

jag är emot slöjförbud och att man kräver att alla invandrare skall jobba

shoooo breeeeeeeeeee

This post was edited by xpd-trader on Apr 6 2012 11:21am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 6 2012 11:30am
Quote (xpd-trader @ 6 Apr 2012 18:20)
dunno why but i lol'd



jag heter abdullaha hoguraj och är en kulturberikare

mina bästa vänner på jsp är makta (som är ihop med min syster jainabalai) och andra "ytisar" på jsp som sxciao och marcusd
vi är snart fler muselamaner än kristna i det här landet och det är en utveckling jag gillar

jag trivs i sverige med dess generösa bidragssystem - jag har inte jobbat en dag sedan jag kom till sverige

jag är emot slöjförbud och att man kräver att alla invandrare skall jobba

shoooo breeeeeeeeeee


You go broder! Allah Akhbar! /e-five
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll