d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > In Need Of Råd Om Nytt Dator Inköp > Hade Verkligen Uppskattat Hjälp! =)
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 16 2012 11:12am
Quote (snoramej @ 16 Apr 2012 08:43)
Aa, jag köpte en travers igår på Lidl så jag har lätt bra koll på traverser.


jahaja och du har genomgått rätt utbildning för att köra den?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll