d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Apr 5 2012 12:06pm
Quote (RistVaLL @ Apr 5 2012 03:44am)
nuub + nuub ^^


Come at us bro


Kanske ska spela på nQz eller Zpetch! :D
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Apr 5 2012 03:13pm
Är det så pass få som lirar spelet här? Hype up!



Ha inte turneringen under en helg bara, unless söndag, kthh )
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 5 2012 03:21pm
Quote (whifrA @ Apr 5 2012 10:13pm)
Är det så pass få som lirar spelet här? Hype up!



Ha inte turneringen under en helg bara, unless söndag, kthh )


nejdå ;)

Vi startar den på tisdag någon gång
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 8 2012 07:52am
Makta & vandalen, hittat en partner? Lmk asap

Skulle vara trevligt med fler deltagare btw :)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 8 2012 08:34am
Quote (Orvar @ 4 Apr 2012 22:21)
Kör med Makta då :) he's awesome dawg



Cuz nut nuff skillz for HoN B)


löl
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 8 2012 11:14am
Quote (Orvar @ 8 Apr 2012 14:52)
Makta & vandalen, hittat en partner? Lmk asap

Skulle vara trevligt med fler deltagare btw :)


Har inte kollat TBH. IRL polarna orkar inte eller suger. Så vetefan.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Apr 8 2012 11:01pm
vanta i en manad sa jag far vara med?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 10 2012 05:37am
Quote (Yla123 @ Apr 9 2012 06:01am)
vanta i en manad sa jag far vara med?


Känns lite tveksamt va :/

Orvar/LePikachu
-/Zenjiine

D0oh/SuperMarcus
Sofft/Haxarn



whifrA/ __``_
-/ _``__

pawa/PhilMcHunt
Warriv/lovestospoon



ChingeR/FiskSoS
R4mses/Rebar

Spetch/Zpetch
-/Setcord


Synd att det bara blev 6 lag, men såhär får det bli då

Duger detta?

använde en slumpgenerator aka min brorsa som sa random tal

This post was edited by Orvar on Apr 10 2012 05:49am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 10 2012 09:54am
Best of 3 eller vad?
Hur blir det efter första rundan?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 10 2012 10:30am
Quote (d0oh @ Apr 10 2012 04:54pm)
Best of 3 eller vad?
Hur blir det efter första rundan?


ehm, ja du ^^

blir 3 vinnande lag efter första rundan

sedan får de alla möta varandra?

alltså låt oss säga att lag 1, 2 och 3 vinner så

1 o 2
1 o 3
2 o 3

sedan de som vinner där, beroende på om 2 lag vinner 2 matcher, eller om ett lag vinner 3, så gör vi en till match för dom?
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll