Quote (d0oh @ Apr 10 2012 04:54pm)
Best of 3 eller vad?
Hur blir det efter första rundan?
ehm, ja du ^^
blir 3 vinnande lag efter första rundan
sedan får de alla möta varandra?
alltså låt oss säga att lag 1, 2 och 3 vinner så
1 o 2
1 o 3
2 o 3
sedan de som vinner där, beroende på om 2 lag vinner 2 matcher, eller om ett lag vinner 3, så gör vi en till match för dom?