Quote (PlaaD @ 1 Apr 2012 05:13)
Hoppas på att Timrå går i konkurs och ej får ES kontrakt.
Surt för ES om Djurgården åker ut då de har nästan högst publiksnitt samt typ höst tittarsiffror på matcherna.
Dock en otroligt atmösfär på deras matcher, mot Elfsborg= över 3500 bortasupportrar samt att nästan enbart Djurgården hördes under första halvlek.
ah så brukar det vara när det är bortamatch i borås, deras fans hörs aldrig, "guliganerna" xD.. Brukar bli bra uppslutning från AIK där också, iofs tror jag vi har mest fans på bortaresor, var nån statistik på det också. (hemma plan också för den delen) i fotboll då.. Hockeyn är ni överlägsna på den fronten.
Är dock inte så surt att ni åker, era fans är svin..

Blir ett års semester, haha (tror att ni med er ungdomsverksamhet är tillbaka på ett år)