d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bye Bye Djurgårn > Hahah
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 31 2012 03:38pm
Quote (Svartermetalisk @ 31 Mar 2012 23:03)
Min teori är att det är skadeglädje som bottnar i hatt

jag kommer gärna i dig, seriöst
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 31 2012 03:46pm
Quote (SpAz. @ Mar 31 2012 10:38pm)
jag kommer gärna i dig, seriöst


Be my guest :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2012 04:14pm
Quote (Mikob @ 31 Mar 2012 22:52)
Stora i truten som tryck på läktarna?
Vad leverar hv's och färjestads supportrar som är bra då?
tratt

Där kom det btw, "dif suger"
Fantastiskt :D


haha hv's och fbk's supportrar levererar... hv's slipsnissar som grisar mer än "huliganer". fbk, vettefan aldrig hört dom.. aldrig träffat en fbk supporter heller..

Ni har mäktig tryck på hockeyläktarna, det går inte att förneka även som gnagare.. jag är bara jävligt nyfiken om det kommer att hålla i sig mot bondelag, typ oskarshamn en mörk novemberkväll. Ni får se framemot matcher som mot ssk eller leksand eller malmö som är "toppmatcher" i HA, även om lagen inte nödvändigtvis är i toppen..

Skadeglädjen är enorm dock.. Så mycket skit vi fått från er under alla åren vi legat i nedre divisionerna och även efter att vi kommit upp (även om vi fixat 2semifinaler i rad). Skadeglädjen ökar för varje gråtande djurgårdare jag ser.. Tänk så här snart får ni möta bajen fanshockey!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 31 2012 09:13pm
Hoppas på att Timrå går i konkurs och ej får ES kontrakt.
Surt för ES om Djurgården åker ut då de har nästan högst publiksnitt samt typ höst tittarsiffror på matcherna.

Dock en otroligt atmösfär på deras matcher, mot Elfsborg= över 3500 bortasupportrar samt att nästan enbart Djurgården hördes under första halvlek.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 31 2012 09:22pm
Quote (PlaaD @ 1 Apr 2012 05:13)
Hoppas på att Timrå går i konkurs och ej får ES kontrakt.
Surt för ES om Djurgården åker ut då de har nästan högst publiksnitt samt typ höst tittarsiffror på matcherna.

Dock en otroligt atmösfär på deras matcher, mot Elfsborg= över 3500 bortasupportrar samt att nästan enbart Djurgården hördes under första halvlek.


ah så brukar det vara när det är bortamatch i borås, deras fans hörs aldrig, "guliganerna" xD.. Brukar bli bra uppslutning från AIK där också, iofs tror jag vi har mest fans på bortaresor, var nån statistik på det också. (hemma plan också för den delen) i fotboll då.. Hockeyn är ni överlägsna på den fronten.

Är dock inte så surt att ni åker, era fans är svin.. :D Blir ett års semester, haha (tror att ni med er ungdomsverksamhet är tillbaka på ett år)
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 1 2012 12:22am
alltid kul när det går dåligt för brats

:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll