d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Langa
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Mar 31 2012 12:47am
Quote (AsDrake @ 30 Mar 2012 20:09)
laol, vem vare vi trolla här typ förra året om detta ? xD


Ristvall eller nån som fick nån av SyB-arna att göra detta också ju, hilarious
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 31 2012 01:33am
Quote (Alphabetz @ 31 Mar 2012 08:47)
Ristvall eller nån som fick nån av SyB-arna att göra detta också ju, hilarious


Det var ju EmiJ :bonk:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=28143749&f=79
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll