Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 17:31)
Knappt att du behöver flytta då väl? Du bor väl där eller misstar jag mig?
Jag hoppas att jag kommer in i Revinge så kan bo hos dig då, du behöver inte fråga alltså..
Ah, blir nog att jag och brorsan delar en lägenhet i lund, han ska ju in i revinge nu i april!
