d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Högskoleprovet > ^^
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 10:27am
Quote (Fil @ 29 Mar 2012 17:20)
SMO?

Söker logistics and management i förstahand.


Skydd mot olyckor, brandman! :)

Ah, blir det att du pluggar i Lund då eller?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 10:27am
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 17:27)
Skydd mot olyckor, brandman! :)

Ah, blir det att du pluggar i Lund då eller?


Precis :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 29 2012 10:31am
Quote (Fil @ 29 Mar 2012 17:27)
Precis :)


Knappt att du behöver flytta då väl? Du bor väl där eller misstar jag mig?

Jag hoppas att jag kommer in i Revinge så kan bo hos dig då, du behöver inte fråga alltså..
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Mar 29 2012 12:12pm
Ska göra det, vet dock inte ens hur ett hsp ser ut :). Känner bara till att det är matte / svenska.

Behöver inte göra det med mina nuvarande betyg men kul att prova ;P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 29 2012 12:19pm
Quote (PlaaD @ 29 Mar 2012 17:31)
Knappt att du behöver flytta då väl? Du bor väl där eller misstar jag mig?

Jag hoppas att jag kommer in i Revinge så kan bo hos dig då, du behöver inte fråga alltså..


Ah, blir nog att jag och brorsan delar en lägenhet i lund, han ska ju in i revinge nu i april! :P
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 31 2012 05:21am
3/5 delar skrivna, alla har gått bra änsålänge. Mattedelen var tuffare än väntat men den gick hur bra som helst ändå :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 31 2012 05:24am
Quote (Fil @ 31 Mar 2012 13:21)
3/5 delar skrivna, alla har gått bra änsålänge. Mattedelen var tuffare än väntat men den gick hur bra som helst ändå :)


GLHF med resten nu!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 31 2012 07:02am
Quote (Fil @ 31 Mar 2012 12:21)
3/5 delar skrivna, alla har gått bra änsålänge. Mattedelen var tuffare än väntat men den gick hur bra som helst ändå :)


GO HEST : ))

jag sög på HSP :( men kom in ändå
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Mar 31 2012 09:10am
Kändes som att provet gick asbra. Var helt jävla mörbultad i skallen sista passet men jag klarade det ändå! Nu ligger studera.nu nere så jag kan inte rätta för att se hur många poäng jag plockat!
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Mar 31 2012 09:47am
Quote (Fil @ Mar 31 2012 04:10pm)
Kändes som att provet gick asbra. Var helt jävla mörbultad i skallen sista passet men jag klarade det ändå! Nu ligger studera.nu nere så jag kan inte rätta för att se hur många poäng jag plockat!


Matten gick bajs för mig som väntat men tror jag nästan har full pott på de verbala delarna.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll