Quote (Nickeee @ 26 Mar 2012 16:26)
dela med dig med den då och be om hjälp där du fastnat, istället för att låta oss gissa var du inte klarade av det.
dålig stil att be om hjälp, inte ge någon information alls om läget, bara att du ska göra "inloggningssida, med checklogin och success."
sen vara otrevlig när folk frågar vad du lyckats med/vill veta hur långt du kommit.
du har redan fått förslagen att ta hjälp av din lärare, som mest troligt är det bästa alternativet, eller använda dig av sökmotorn google, den kan en hel del.
hjälp mig levla en druid på tibia från 1-300
jag har ju fastnat på ett ställe, det funkar inte...
and I dun no waiiii