d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Som är Skillad På Php? > Iso Halp
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Mar 26 2012 10:24am
Quote (olle_korven @ 26 Mar 2012 12:37)
mannen?


tänkte också skriva det, lol
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Mar 26 2012 11:19am
Quote (Luvve @ 26 Mar 2012 17:22)
har du sett min kod?

Jävlar va smarta ni är i detta forumet! Det brukar ju vara smart att hitta någon som kan hjälpa en innan man slänger ut en lång kod... Kan ingen hjälpa mig så behöver jag ju inte det..

Tror jag lägger ner detta och frågar min lärare nästa gång jag har lektion, försökte jobba med detta hemma men det är inte jättelätt för en nybörjare :)

Så du kan vara smart i en p12 tråd istället :)



Jag har försökt att leta hjälp där, men vet inte hur jag kopplar ihop inloggning, checklogin och success.



meng love!



yep fett svårt att lägga ut några snuttar kod och se om någon kan det, är iaf så man gör på riktiga kodningsforum istället för "hej jag behöver hjälp med en grej"
1+ nickeee
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 26 2012 11:51am
laxhasse
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 26 2012 11:54am
Quote (Nickeee @ 26 Mar 2012 16:26)
dela med dig med den då och be om hjälp där du fastnat, istället för att låta oss gissa var du inte klarade av det.
dålig stil att be om hjälp, inte ge någon information alls om läget, bara att du ska göra  "inloggningssida, med checklogin och success."
sen vara otrevlig när folk frågar vad du lyckats med/vill veta hur långt du kommit.
du har redan fått förslagen att ta hjälp av din lärare, som mest troligt är det bästa alternativet, eller använda dig av sökmotorn google, den kan en hel del.


hjälp mig levla en druid på tibia från 1-300
jag har ju fastnat på ett ställe, det funkar inte...
and I dun no waiiii
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 26 2012 12:30pm
Quote (SCXiao @ Mar 26 2012 03:44pm)
Luvve är ju inte random dock :)


this.

Luvve är inte random :)


Hej Luvve :wink: :wave: :etc:

This post was edited by Spetch on Mar 26 2012 12:31pm
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Mar 27 2012 10:47am
olle_korven reported

fittan feees va fett

blir minst 20 % och 6 månaders ban

:)
Member
Posts: 20,769
Joined: Jan 29 2008
Gold: 520.83
Mar 27 2012 10:47am
fint som snus
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll