d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Giraffen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 26 2012 11:23am
gRatulerar på födelsedagen.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 26 2012 01:06pm
Quote (x17 @ Mar 26 2012 05:22pm)
Jag skrev inte stolpskott ;)


åfan, nu ser jag.

trodde du skrev "swesub killen som spöade mig 1v1 ss och nu är jag forevermad"
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 26 2012 01:23pm
För er som för anteckningar så var det en rätt kass födelsedag.
8.30-16.00 var jag fast på "jobbcoachning", vilken under hela den tiden gav MINDRE än en lektion i trean.
Efter det hann jag slänga i mig två stekta ägg, sedan var jag tvungen att hålla koll på tvättstugan till för bara en liten stund sedan.

Anyhoo, tack för gratinationerna!
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 26 2012 01:45pm
Quote (Giraff @ Mar 26 2012 07:23pm)
För er som för anteckningar så var det en rätt kass födelsedag.
8.30-16.00 var jag fast på "jobbcoachning", vilken under hela den tiden gav MINDRE än en lektion i trean.
Efter det hann jag slänga i mig två stekta ägg, sedan var jag tvungen att hålla koll på tvättstugan till för bara en liten stund sedan.

Anyhoo, tack för gratinationerna!


lol, jag gick till en 'jobbcoach' en gång, det var den sämst spenderade timmen i hela mitt liv
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Mar 26 2012 04:00pm
gz
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 26 2012 10:52pm
Quote (Charlieone @ 26 Mar 2012 21:45)
lol, jag gick till en 'jobbcoach' en gång, det var den sämst spenderade timmen i hela mitt liv


Mhm. Tredje gången jag hamnar på något sådant.
Tidigare har jag iaf haft turen att det varit typ 2 timmar varje torsdag eller något.
Nu skall jag sitta och lyssna på totalt trams som inte har ett jävla skit med jobbsökande att göra 8.30-15/16 mån-tors och "jobba hemma" på fredagar...
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Mar 27 2012 03:18pm
får man fråga vad herrn fyller?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 27 2012 10:46pm
Quote (Giraff @ 27 Mar 2012 06:52)
Mhm. Tredje gången jag hamnar på något sådant.
Tidigare har jag iaf haft turen att det varit typ 2 timmar varje torsdag eller något.
Nu skall jag sitta och lyssna på totalt trams som inte har ett jävla skit med jobbsökande att göra 8.30-15/16 mån-tors och "jobba hemma" på fredagar...


Bättre än att sitta hemma och rulla tummarna. Om inte annat kan du använda det som motivation för att söka ännu fler jobb/praktikplatser för att äntligen få slippa skiten
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 28 2012 12:05am
Quote (Nickeee @ 27 Mar 2012 23:18)
får man fråga vad herrn fyller?


22.

Quote (SCXiao @ 28 Mar 2012 06:46)
Bättre än att sitta hemma och rulla tummarna. Om inte annat kan du använda det som motivation för att söka ännu fler jobb/praktikplatser för att äntligen få slippa skiten


Grejen är att på sistone har jag inte rullat tummarna.
Har städat, målat, ritat, komponerat musik, tränat, pluggat och sett till att göra något vettigt typ hela tiden.
Nu sitter jag och ruttnar. Igår satt vi bara och slösurfade till efter lunch.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 28 2012 08:52am
Quote (Giraff @ 27 Mar 2012 05:52)
Mhm. Tredje gången jag hamnar på något sådant.
Tidigare har jag iaf haft turen att det varit typ 2 timmar varje torsdag eller något.
Nu skall jag sitta och lyssna på totalt trams som inte har ett jävla skit med jobbsökande att göra 8.30-15/16 mån-tors och "jobba hemma" på fredagar...


Vad hemskt.

En kompis skulle också ha de där, vet inte om de blev av dock.



Min jobbcoachgrejs var bara 1 dag i veckan 1-2 timmar. Då satt man o pratade i helgrupp om svammel typ sen vare klart.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll