d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Bäst På Sommaren? > Vad Tycker Ni?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 10:00am
Quote (berhemuli @ 23 Mar 2012 16:59)
hjälper du gnagare i nöd?


Dödshjälp ja.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 10:05am
Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 18:00)
Dödshjälp ja.


Ska jag tänka på nästa gång jag ser en apa i nöd! :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 10:09am
Quote (berhemuli @ 23 Mar 2012 17:05)
Ska jag tänka på nästa gång jag ser en apa i nöd! :(


Åk ut till Rinkeby :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 10:10am
Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 18:09)
Åk ut till Rinkeby :)


många djurgårdare där? :O iofs blir dom ju automatiskt gårdare när dom föds in i apsläkten..
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 23 2012 10:12am
Quote (berhemuli @ 23 Mar 2012 17:10)
många djurgårdare där? :O iofs blir dom ju automatiskt gårdare när dom föds in i apsläkten..


Sounds mad, y u mad? :(
Försökte ju bara va snäll, tänkte faktiskt inte på gnagare som AIK'are ^^
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Mar 23 2012 02:09pm
lyssna på reggae,grilla och spela golf, fiska bada etc... se ösk spela också :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 23 2012 02:23pm
Quote (PlaaD @ 23 Mar 2012 18:12)
Sounds mad, y u mad? :(
Försökte ju bara va snäll, tänkte faktiskt inte på gnagare som AIK'are ^^


hade en sketen dag och var mad.. nu har jag sovit i 3timmar.. och ska till jobbet är lite mer chill. sorry om du tog illa upp :( :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll